Announcement

Collapse
No announcement yet.

Acoms "Hayabusa" 2.4 Ghz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acoms "Hayabusa" 2.4 Ghz

    B2B i Danmark selger en billig 2.4 Ghz sender med mottaker og servo:


    1. Erfaringer?
    2. Flere spesifikasjoner?
    3. Kompatibilitet med mottakere fra andre produsenter?
    4. Norske forhandlere?
    5. Tanker om denne gir mye for pengene, eller er mye dårligere enn konkurrentene som koster mer?
    Min prosjekttråd

  • #2
    Lurer på om ikke Egon på forumet her har hatt en slik i henda.

    Comment


    • #3
      Originally posted by ccondrup View Post
      B2B i Danmark selger en billig 2.4 Ghz sender med mottaker og servo:


      1. Erfaringer?
      2. Flere spesifikasjoner?
      3. Kompatibilitet med mottakere fra andre produsenter?
      4. Norske forhandlere?
      5. Tanker om denne gir mye for pengene, eller er mye dårligere enn konkurrentene som koster mer?


      mener det ligger en tråd på www.fg-forum.dk ang denne radioen.
      sikkert en helt grei radio prisen tatt i betraktning. regner med at du får det du betaler fro. en dyrere radio er nok bedre men stiller du ikek for høye krav funker nok dette.
      A REAL TWIN IS A V-TWIN.
      alt under 1200 cc er en startmotor.
      R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

      Comment


      • #4
        Originally posted by fg-racing.net View Post
        Lurer på om ikke Egon på forumet her har hatt en slik i henda.
        Yep.............


        Samme som jeg leverer i RTR-pakka til MCD............:wink:
        sigpic
        Tlf 4691 0501

        Comment


        • #5
          Har vært borti en FM utgave av Acoms hayabusa og syns bare det er elendighet.

          Ligger dårlig i hånda, alt for "lett" på rattet og mangler endel viktige og endel kjekkt å ha funksjoner. Radio er såpass viktig at jeg ville heller lagt noen hundre til i det, men selvfølgelig avhengig av bruksområdet...
          Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
          “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

          Comment


          • #6
            Takk for tilbakemeldinger. Ja, den er jo fryktelig billig, så man kan vel ikke forvente allverdens av kvalitet, men det kan jo være et godt valg om man har stramt budsjett og vil over på computerradio.

            Selv får jeg en Spektrum DX3R i posten snart, $290 (1500 kr) New In Box på eBay, får si meg fornøyd det kjøpet
            Min prosjekttråd

            Comment


            • #7
              Jeg skulle kjøpe en Spektrum DX3R, men fant Acoms Technisport 2.4ghz som kostet meg bare litt over 600 kr inkl frakt fra England.
              Har brukt Acoms Hayabusa FM 40mhz siden 2005 og vært kjempefornøyd med den.
              Bestemte meg å teste ut deres 2.4ghz radio å jeg må bare si den er utrolig bra!
              Iallefall for det jeg trenger en radio til, jeg kjører Touring på innendørs teppebane.

              Den er akkurat som min gamle gode FM radio, kommer til å kjøpe flere mottakere for å oppgradere resten av bilene mine.... Dessuten sparer jeg jo penger på denne radioen, siden nye mottakere koster bare 25 USD, imot hva Spektrum tar for sine. (95 USD per stk!)

              Knall radio til en utrolig pris!
              Last edited by McLaren; 1 June 2008, 08:55.

              Comment


              • #8
                frisker opp denne tråden jeg har den samma radioen fra før men har problemer med når jeg satt den i tf5 min el bil når jeg svinger så svinger den motsatvei :S hva kan jeg gjøre og finner ikke manuelen:S
                Go Fast or go away

                Comment


                • #9
                  Enkelt, reversere kanalen. Dette gjøres med at du vrir hjulet over i full sving mens du holder inne endpoint knappen rett over hjulet til den kommer ned på 20%. Hold full sving og knappen inne noen sekunder og du vil se den går over. Juster så inn endpoint igjen. Funker det ikke så prøv samme triks motsatt vei.

                  Comment


                  • #10
                    tnx fikk det till
                    Go Fast or go away

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X