Announcement

Collapse
No announcement yet.

ar6110e på Honeybee V2 problemer.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ar6110e på Honeybee V2 problemer.

    Hei.

    Det er 2.4 ghz'en utgaven men som kjent så kan man ikke binde denne til noe annet.

    Har plukket ut RX'en som sitter i 4in1 enheten. Koblet alt opp. Servoer fungerer men ikke throttle eller rudder. Men om jeg bytter om disse på ar6110e så funker det!!!! Men da blir jo dx6i heilt feil. hehe. Har også koblet til throttle på aux og da funker det også men da blir throttle opp ned på dx6i men denne kan jeg ikke reversere(aux fungerer uavhengig)... Har også testet med en ar6100e men samme problemet her.

    Har sjekket med å koble en servo på throttle og den fungerer kjempefint. Noen som har noen tips? Ser at den gir signal fra throttle til mixer enheten for hvis jeg starter den med throttle på så får jeg et rødt lyst og blir grønt når jeg setter throttle til 0.

    Jeg klikker snart!!€#&€%%/&/
    Helis:Blade mSR, Blade CX2, Blade 400 3D, HoneyBee FP v2, T-rex 250, Blade SR
    Airplain: Some glider of balsawood with some old cox motor, looking on a Clik! 2.0
    Boat: Jetstream 800S

  • #2
    HAH!!!

    Fant ut av det. tok å satt reverse på pitch(viste ikke at dette var aux1) og satt over throttle på aux1. Da funka det
    Helis:Blade mSR, Blade CX2, Blade 400 3D, HoneyBee FP v2, T-rex 250, Blade SR
    Airplain: Some glider of balsawood with some old cox motor, looking on a Clik! 2.0
    Boat: Jetstream 800S

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X