Announcement

Collapse
No announcement yet.

rimelig 2.4ghz pistolradio? hva anbefales?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rimelig 2.4ghz pistolradio? hva anbefales?

driver og børster støvet av driftebilen min igjen men har lyst på ny radio. hva anbefaler dere av rimelige pistolradioer på 2.4ghz? bor i oslo og tar gjerne imot tips om tilbud eller hva man bør kjøpe på butikkene her nede.
    Thomas Kamrud Jahnsen, '82. Jeg kjører TT-01D!
    Castle Creations Mamba Max CM36-s6900 børsteløs, Spektrum DX3E 2,4ghz radio.

tenker du å kjøpe litt kvalitet eller vil du bare ha noe som funker? får vel spektrum dx2.0 til rundt 1200-1500 ett sted. smallsize i oslo bør ha denne. dette er en god radio som jeg selv har brukt. ellers kan du bestille eurgle 3 kanals radio fra r2hobbies.com til 500 inkl frakt og 2 mottakere. kjøpte meg en sånn en i sommer og den fungerer fortsatt like bra. har til og med bedre rekkevidde og mindre glitch enn spektrumen.
    Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

Comment

Spektrum DX3E. Genial radio med mange funksjoner som er oversiktlig. 898,- er veil.

Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

Comment

eller som nevnt ovenfor:

Greie saker som funker bra. Samt at ekstra mottakere koster mellom 6 og 9 US$ for stykket, slik at du kan putte en mottaker i alle de andre bilene du kommer til å børste støvet av også.

JHH
        ...signaturer er oppskrytt...

Comment

Futaba 2PL 2,4Ghz, 1195,-

Comment

hvilken anbefales av futaba og spektrum, blant de som er nevnt her da? det er ihvertfall merker jeg har hørt om.

Comment

Med tanke på pris og hva du betaler for så er Eurgle 2.4ghz uslåelig!
              Jeg har en som jeg har testet, liker den veldig godt.
              Har også hatt Spektrum DX3.0 og Futaba 2PL, disse ble begge solgt siden de var litt spinkle å holde i.
              For tiden kjører jeg med en Acoms Technisport 2.4ghz og er utolig fornøyd.

Men hvis jeg hadde valgt nå ville valget blitt Eurgle 2.4ghz.
              Er 2 til salgs her i byen, butikken skal ha 600 spenn per stykk.
              Om du kjøper fra han så har du en knall radio om etpar dager!

Comment

Originally posted by McLaren View Post
                Er 2 til salgs her i byen, butikken skal ha 600 spenn per stykk.
                Om du kjøper fra han så har du en knall radio om etpar dager!
                600 spenn og da får jeg alt jeg trenger? skeptisk til et merke jeg aldri har hørt om bare. hva heter sjappa som selger disse da?

Comment

Originally posted by kammiz View Post
                  600 spenn og da får jeg alt jeg trenger? skeptisk til et merke jeg aldri har hørt om bare. hva heter sjappa som selger disse da?
                  Ingen i Oslo så vidt jeg vet, men gleder meg til å se de som vet hvor Eurgle selges i Oslo, i og med at det var det du spurte om.

Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

Comment

Eurgle radioen er det jo relativt mange som bruker i forhold til hvor lite kjent merket er. Er jo 26 sider i denne tråden som i hovedsak handler om den, så du blir nok langt ifra den første om du skulle få deg en sånn. Eneste negative jeg har på den er at strømforbruket nok er litt høyere enn de fleste andre radioer. Men som sagt, med tanke på prisen er det nok ikke noe som slår denne.
                    Team RC Companiet - Minicupen.no
                    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

jeg tolket det som at mclaren mener den selges i kristiansund, siden han står oppført med bosted der. men må jo fortsatt vite hva butikken heter så jeg kan høre om de sender til oslo.

Comment

Dersom du 'må' kjøpe i Norge, så er det nok kun private som selger de dem selv har kjøpt på nettet utenlands. Det enkleste og billigste vil nok være å bestille selv fra denne butikken.

JHH
                        ...signaturer er oppskrytt...

Comment

hva slags leveringstid snakker vi om fra r2hobbies da?

Comment

Kommer jo litt an på hva slags frakt du velger, men mellom 4-8 dager med EMS og UPS og 7-14 dager med vanlig standardpakke. De pleier å være kjappe til å sende, så det er postgangen som tar tid.
                            Team RC Companiet - Minicupen.no
                            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

Comment

-44 på lager.. :P

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X