Announcement

Collapse
No announcement yet.

HPI Trøbel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HPI Trøbel

    Hei, jeg kjøpte meg nettop en ny team meagic g4 med lfp z.12r motor og bruker mine gammel hpi servoer og radio, aldri hatt noe problem med disse i HPI'n men når jeg satte dem i g4'n så etter ca en time med tuning og innkjøring begynte servoene og klikke frem og tilbake når jeg holdt gassen inne ol. og nå lyser bare det rød lyset på failsafen når jeg setter på bilen og kontrollen. så tror ikke den motar noe fra kontrollen. noen tips?

  • #2
    Originally posted by RCLa View Post
    Hei, jeg kjøpte meg nettop en ny team meagic g4 med lfp z.12r motor og bruker mine gammel hpi servoer og radio, aldri hatt noe problem med disse i HPI'n men når jeg satte dem i g4'n så etter ca en time med tuning og innkjøring begynte servoene og klikke frem og tilbake når jeg holdt gassen inne ol. og nå lyser bare det rød lyset på failsafen når jeg setter på bilen og kontrollen. så tror ikke den motar noe fra kontrollen. noen tips?
    Et tips; Bytt radioutstyr og servoer til en såpass bra og dyr bil..

    Comment


    • #3
      Jeg vil tippe på at batteriet ditt kanskje er tomt siden failsafen kobler inn..
      Signatur
      http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

      Comment


      • #4
        Jeg har byttet batteri på båte kontroll og radio. fortsatt samme greiene, begynner og bli litt frustrert over den bilen her.. ingen ting går som det skal. er på min 3. motor før det gikk,

        Comment


        • #5
          hvilke servoer ol annbefaler du da?

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X