Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spektrum DX3R og Hitec 5755

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spektrum DX3R og Hitec 5755

Syntes ikke utslag på full sving er sånn veeeldig bra.
    Jeg har såvidt tittet på senderen og servo for å se om noe jeg har gjort er galt..
    Mener jo servo'n burda ha noe mer enn 90º utslag, men ser ikke ut til att jeg får noe særlig mer enn det. Dette medfører jo att bilen ikke akkurat snur på en 5øring (50øring for dere som er for unge til å huske 5øringen). Er det noe spes jeg må stille inn på spektrumen for att den skal gi mer utslag ??

Mener å ha sett ett sted att Hitec'n skal klare 180º nemlig.
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Du kan stille inn Utslaget på Spectrumen.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

Originally posted by xillianto View Post
      Du kan stille inn Utslaget på Spectrumen.
      Det hjalp meg omtrent akkurat like mye som om du hadde sagt hitec'n var svart...
      Og det gjøres hvordan ???

Har tittet litt i bruksanvisningen, men den er jaggu dårlig...

En Baja

Comment

2 sec, skal se på min, regner med du har menyen på expert og ikke normal.

Gå inn på Travel og se hva ST står på, Den kan stilles fra 100% og ned/opp over, Se om ikke det vil gjøre utslaget

ps. om du svinger en vei, så kan du justere utslaget til kun den siden og motsatt... Eller om hele ramma blinker, så stiller du totale utslaget.
        | Spektrum DX8|

Comment

Husk på at uansett hvor mye vandring servoen har så vil det være en fysisk begrensning på hvor mye delene i styringen på bilen kan beveges. Pass på at du ikke får servoen til å ha mer utslag enn hva som er fysisk mulig i bilen din, da vil servoen stå og stange imot og kan ta skade av dette.
          RC Drift Club Norway | LMBK

Comment

Originally posted by xillianto View Post
            2 sec, skal se på min, regner med du har menyen på expert og ikke normal.

Gå inn på Travel og se hva ST står på, Den kan stilles fra 100% og ned/opp over, Se om ikke det vil gjøre utslaget

ps. om du svinger en vei, så kan du justere utslaget til kun den siden og motsatt... Eller om hele ramma blinker, så stiller du totale utslaget.
            Skal den mot 0% eller oppover ??

Regner med att det er greit å stå ved bilen når man holder på så man ikke stiller den for langt ja...

En Baja

Comment

stemmer, men om den har for lite utslag en vei, så skal den jo oppover, har den for mye andre veien, så må den ned... pass på at du ikke lar dem presse konstant, da kan du brenne servoen i lengden. still den opp så den presser, og så nedover til den ikke presser på svingingen lengre.
              | Spektrum DX8|

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Mortenporten.
              Working...
              X