Announcement

Collapse
No announcement yet.

motaker kobler ut...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • motaker kobler ut...

    har en hk gt-2 sender og motaker i båten min, har kjørt 2 ganger med den og det samme skjer motakeren kobler ut.. noen andre som har vert borti dette?
    er det pga att det er billig system.. kjører ca 5 min so berre kobler det ut og så må eg fiske båten inn igjen.. kobler av batteri og ppå igjen so er alt like fint...
    Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
    tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

  • #2
    Jeg har opplevd det samme med Spektrum sitt utstyr, men da har problemet vært en servo (har opplevd dette 3 ganger). Da mister man kontakten og så "tilkobles" man igjen. Så mitt tips er å prøvekjøre servo og mottaker i "trygge omgivelser" (f eks ta dem og test hjemme på bordet), så ser du fort om det er noe der som er problemet.
    Capt. Slow
    Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
    Team GoSlow

    Comment


    • #3
      fann ut att det var regulatoren som blei for varm og koblet ut....
      Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
      tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

      Comment


      • #4
        Godt du fant det ut til slutt, er no jævlig irriterende sånne ting!
        Capt. Slow
        Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
        Team GoSlow

        Comment


        • #5
          enda mer irreterende når reg brant opp ...hehehe
          Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
          tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

          Comment


          • #6
            Auda, slikt stinker skikkelig (bokstavelig talt) hehe
            Capt. Slow
            Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
            Team GoSlow

            Comment


            • #7
              jepp so j.. og det...
              Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
              tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

              Comment


              • #8
                Helt klart, vi lærte en Sprint2 å fly fra 2. etasje og ut i snøen i fjor vinter, den regulatorlukta hang lenge i rommet...
                Capt. Slow
                Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
                Team GoSlow

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X