Announcement

Collapse
No announcement yet.

Generelt servoer (anbefalinger osv.)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Kan si med sikkerhet at Hitec funker IKKE i løp i en buggy. Ihvertfall ikke hvis det er ei lita duggdråpe i nærheten. Hadde en neve med 645 og andre digitale verstinger i buggyen til lek å moro, men den dagen de ble med en tur på løp, så gikk de av med pensjon gitt

    Skal man måle holdbarheten på en servo så må det bli etter antall kjørte liter og ikke hvor mange år de har stått i hyllebilen som er kun ute på søndagstur.

    Har kjørt med Futaba 9451 i hele fjor på touringbilen. Ikke noe gått i stykker, kun ett plastdrev til 18,- røyk en gang.

    Har kjørt Ace værstingservoer i buggyen sikkert mere enn 60 liter i fjor, og de skal jaggu få lov å bli med på moro i år også. Beste jeg har hatt noengang.
    TEAM ELEFUN

    Comment


    • #17
      Jeg har også i lengre tid kjørt Futaba S9451 og har vært knallfornøyd. Har brukt de i alle touringbilene (elektro), driftebil og 2wd buggy. Har nå satt Ko Propo PDS-2413ICS i begge touringbilene kun pga denne er mindre fysisk størrelse og veier 10 gram mindre og er knallfornøyd med denne så langt selv om den bare har gått 3 løp til nå.
      RC Drift Club Norway | LMBK

      Comment


      • #18
        Hvordan tetter dere, eller forsøker å tette servoene så fukt og vann ikke når det elektriske?
        - en kamerat hadde blitt anbefalt å skru den opp å fylle den med vaselin. er dette måten å gjøre det på? Skal man fylle både tannhjul delen og elektronikk delen?
        Henrik Pedersen
        1985

        Comment


        • #19
          Vannfst fett i skjøtene fungere helt utmerket.
          på mine servoer bruker jeg Mercury marine Propoell aksle fett.
          stikk innom den lkokale båtforhandleren. spesielt om han fører Mercury båt motorer.
          dette fettet er vannfast. det er bare å skru opp servoene å legge en tynn streng i skjøtene før man skrur sammen igjen. pass på å legge fett rundt servo akselene og spesielt rundt ledningens utgang.

          funkgerer helt utmerket.
          jeg har kjørt med dettte npå i 3 år å har enda ikke brent en servo på grunn av vann.
          A REAL TWIN IS A V-TWIN.
          alt under 1200 cc er en startmotor.
          R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X