Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen anbefalinger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen anbefalinger

    Jeg har da en HPI Pro4 med rå motor, så jeg må ha ny servo i. Og for de som lurer var det en Hitec. Men det var vel en av de billigste en kan få tak i, men siden jeg bor i Bergen, så har den ikke blitt brukt ute enda. De gjorde nytten, helt til jeg traff en stol
    Men ser nå altså en ny servo. Ønsker helst Futaba siden jeg har god erfaring med de. Jeg ser etter en som du får høy hastighet og kraft kombinert med lav pris. altså den servoen der en får mest for penga. Helst under 60$ +- 5-10$
    Og den bør finnes på tower siden den siden er jeg 100% fornøyd med og er med i supersaver klubben
    Kyosho MP777WC,
    HPI Pro 4 +SP 2.5R+Mamba Max m. LiPo 4500Mah,
    Carson 1/10 Comp. 1993:smile:

  • #2
    hm

    Originally posted by dho006 View Post
    høy hastighet og kraft kombinert med lav pris.
    Må vel være slagordet til waipoint, bluebird og tower hobbies

    Du veit du vil ha en futaba, er jo bare å lese speksa på f eks soppen eller rc mart, ta den som passer lommeboka di best. Krava har du jo.....

    Tror du skal moderere deg til mest mulig for spenna Godsaka koster spenn, seff mulig å gjøre et sikkelig varp på ebay da.......
    sigpic
    http://www.kyosho.no/

    Comment


    • #3
      Hitec HS 525 bb gir deg bra med kraft. hastighet og passe lav pris.
      A REAL TWIN IS A V-TWIN.
      alt under 1200 cc er en startmotor.
      R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

      Comment


      • #4
        Lurer på om jeg skal gå for High Speed/High Torque brushless motor servoen de har hos tower. Bestiller med en LiPo lader så får jeg en rabatt på 35$.
        Ja forresten, litt off-topic, men trekker ladere mye strøm? Har et 12volts transformator som er laget til med krokodille klyper som jeg lurer på om jeg kan bruke. Vet ikke ytelsene på denne, men som sagt, det jeg lurer på er om laderene trekker mye strøm?

        Takker for svar!
        Kyosho MP777WC,
        HPI Pro 4 +SP 2.5R+Mamba Max m. LiPo 4500Mah,
        Carson 1/10 Comp. 1993:smile:

        Comment


        • #5
          Originally posted by dho006 View Post
          Lurer på om jeg skal gå for High Speed/High Torque brushless motor servoen de har hos tower.
          Kom med modellbetegnelse og link så er det litt letterer å gi noen anbefalling rundt dette valget.

          Originally posted by dho006 View Post
          .....det jeg lurer på er om laderene trekker mye strøm?
          Om laderen trekker mye strøm kommer jo ann på hvordan lader det er og hvilken effekt du skal lade med. Lader du med 1A så trekker jo ikke laderen veldig mye, lader du med 6A så må jo laderen minst fores med 6A inn for å kunne gi 6A ut. Laderen må jo trekke inn det den skal gi ut pluss at den trekker litt i tillegg for å gjøre om til den spenningen du skal ha på batteriet, den bruker litt til display, diverse målinger, eventuelt vifter osv så dette kan være et ganske komplekst spørsmål.
          RC Drift Club Norway | LMBK

          Comment


          • #6
            Originally posted by Hurrle View Post
            Kom med modellbetegnelse og link så er det litt letterer å gi noen anbefalling rundt dette valget.
            Enten BLS451 eller BLS 351.
            Noen erfaringer?
            Last edited by Hurrle; 13 March 2008, 22:26.
            Kyosho MP777WC,
            HPI Pro 4 +SP 2.5R+Mamba Max m. LiPo 4500Mah,
            Carson 1/10 Comp. 1993:smile:

            Comment


            • #7
              Har ikke testet de selv, men 451 har veldig like spesifikasjoner som 9451 som jeg har god erfaring. 351 har relativt like spesifikasjoner som 9351 som jeg har hørt mye bra om spesielt til buggy. Til touring/drifting ville jeg hatt så rask som mulig og den raskeste av disse er da 451.
              RC Drift Club Norway | LMBK

              Comment


              • #8
                Originally posted by Hurrle View Post
                Har ikke testet de selv, men 451 har veldig like spesifikasjoner som 9451 som jeg har god erfaring. 351 har relativt like spesifikasjoner som 9351 som jeg har hørt mye bra om spesielt til buggy. Til touring/drifting ville jeg hatt så rask som mulig og den raskeste av disse er da 451.

                Ja får se om jeg går for børsteløs, men det blir uansett 451 siden jeg ikke betaler 150$ for en servo(og ja vet den er mye billigere andre steder) men 99$ er mer overkommelig.
                Kyosho MP777WC,
                HPI Pro 4 +SP 2.5R+Mamba Max m. LiPo 4500Mah,
                Carson 1/10 Comp. 1993:smile:

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X