takk for svar, da kom jeg lengere.. Testet den nye hpi baja`n i dag. Skremmende morro, men skulle hatt litt mere power. Den er ikke tunet eller noe enda så kanskje det hjelper litt
4% på original motor
4,5% på ProMod motor
5% på trimma motor (gjelder ikke trimmpipe og sylinder etter det jeg har hørt)
Og for å få desilitrane på det reine så er det 2 desiliter olje til 5 liter bensin ved 4% blanding
Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,
4% på original motor
4,5% på ProMod motor
5% på trimma motor (gjelder ikke trimmpipe og sylinder etter det jeg har hørt)
Jeg kjørte igår med 4% (2dl på 5l) og det var alt for mye.
Vi prøvde og justere den og alt og bensintilførselen var i orden,satt den til grunninnstillingene tilogmed,men nei.
Men etter jeg helte ut tanken med 4% i og fikk ny bensin med 2% olje i,så gikk den helt bra. Den kom seg etterhvert,så var det bare å justere litt på den,og nå går den supert!
Og han jeg kjøpte Bajaen hos (Ken) har hele tiden kjørt med 2%(ca. 1,1-1,2 dl) og ikke hatt noen problemer med det.
Den varer ikke lenge på 2%. Hell i slik at du får 4%. Det er bare å gi den litt mindre på L nåla så funker den nok. På grunn innstilling får den formye til å svive reint. Grunninnstillingen bruker du når du har skrudd deg bort for å starte på blanke ark igjen
No er eg spent på om eg finn dette innlegget frå deg Adrian på resten av forumsdelane nedover også,eg har lest det 3 gonger no!
Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,
Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,
Comment