Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vertex 21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vertex 21

    Hei.Lurte på om noe har noen grunninnstillinger til ein vertex 21 motor?har ein kamerat med ein slik motor,og den er stillt heilt på vidda.og vi finner ikkje noen innstillinger på nettet.så håper det er noen folk her som kan hjelpesamme motor som sitter i speed bazooka og lignene
    Baja 5 B,Savage LE ombygd til XL

  • #2
    halloy.er det ingen som har vært borti speed bazooka,eller ein vertex 21 motor??
    Baja 5 B,Savage LE ombygd til XL

    Comment


    • #3
      Kansje dette kan hjelpe?
      Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
      Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

      Comment


      • #4
        takker for svarjo,har kikket litt på den,men ikkje blitt noe klokere på motoren.den starter lett og går greit på tomgang,men gir eg gass så stopper den nesten med ein gang.har ny plugg også.i manualen står det hvordan hsn skal stå,men det står ingenting om lsn.så hadde vært greit og fått ein ca instilling til den også tenkte jeg.
        Baja 5 B,Savage LE ombygd til XL

        Comment


        • #5
          Hei

          Bumper denne. Har en HSP Searover med samme problem. Vertex .21 motor. Har nå fått juster den slik at den går på tomgang og går bra på litt pådrag. Men den har problemer med å komme i gang. Enten gurgler den litt ellers stopper den. Om jeg lar batteriet være på går den fint, men så fort jeg fjerner det og gir litt gass stopper den i 90% av tilfellene.

          Så er spørsmålet. HSN har jeg funnet og tomgangs skruen. Men LSN er det den på høyre side av motoren eller er det MSN? Det er en skru som sitter i siden på forgasseren på motsatt side av gassarmen. Denne skruen er skrudd helt inn.

          Comment


          • #6
            hør med rcbutikken.no. de selger jo biler med den motoren.. kan sikkert hjelpe dere
            FG Marder 2 wd, Savage X med force .32 motor. atomic møkkabil warhead, en gammel hong nor, diverse fly.... og Knalle (værdens råeste moped)

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X