Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken plugg passer din motor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    plugga til gxr 28

    kjører inferno st med bigbang 25, har i løpet av årene bytta mellom et HAV av plugger deriblant mccoy mc9 (funka ikkje), quick fire (funka som en gud), firepower f2-6 (f2-f5 funka ikkje så bra men f6 gjekk greit), grp st5/6 (funka ikkje), protech 3 (funka), dynamite mc59 (funka (så vidt eg huska, skal prøve den igjen nå).

    noen som har noe endelig svar på hva i huleste eg skal kjøre med (er rimelig lei av at når eg finner en plugg som går, så slutter em å sella dem), bynner å bli rimelig desperat nå
    Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

    Comment


    • #17
      ryk som ein havannasigar

      prøvekjørte infernon med dynamite-pluggene idag, gjekk forholdsvis bra til slutt, men bilen ryker noe helt hinsides når eg gir gass leaner eg den så kubber den. skal det vera sånn eller????
      Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

      Comment


      • #18
        hvilke plugger kjører dere i Nova +4 og toro nero??

        takker for svar.
        Last edited by K-man; 8 July 2010, 19:35. Reason: skriveleif
        € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
        € Team Sjølsponsa2012 €

        Comment


        • #19
          Jeg har en Sh 28. 3p. Hva annbefales til den???
          (Odd Rune Jenssen) Hallingdal mbk. Hobao Hyper 7 St. GRP 28.
          http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=67133239600&ref=ts

          Comment


          • #20
            Hei, har kjøpt meg en http://www.osengines.com/engines/osmg2080.html
            Noen som vet hviken plugg som anbefales her? Takker for svar
            TEAM LOSI - SPEKTRUM - O.S - FUTABA
            HONDA ACCORD

            Comment


            • #21
              Originally posted by B.A. View Post
              Hei, har kjøpt meg en http://www.osengines.com/engines/osmg2080.html
              Noen som vet hviken plugg som anbefales her? Takker for svar
              Lese det som står på linken du selv henviste til? O.S. P3 Turboplugg står det der
              TEAM ELEFUN

              Comment


              • #22
                Originally posted by K-man View Post
                hvilke plugger kjører dere i Nova +4 og toro nero??

                takker for svar.
                Litt seint kanskje, men Novarossi #5 er ok. Eller RB#5.
                TEAM ELEFUN

                Comment


                • #23
                  Originally posted by extra View Post
                  Lese det som står på linken du selv henviste til? O.S. P3 Turboplugg står det der
                  hmm joda så det , men tenkte kanskje denne ikke er ideell. Hadde en O.S. .21 Vspec tidligere og denne gikk dårlig med den medfølgenede P3 pluggen (for kald)
                  TEAM LOSI - SPEKTRUM - O.S - FUTABA
                  HONDA ACCORD

                  Comment


                  • #24
                    P3 er ultra hot og opp til P7 som er kald. Dvs, du får ikke varmere enn P3 fra OS. Hvis V-spec gikk dårlig med P3 så er det fordi du antageligvis kjørte inn motoren med den og du burde da ha byttet til ny tilsvarende når du var ferdig med innkjøring.
                    TEAM ELEFUN

                    Comment


                    • #25
                      Aha, da har jeg blitt utsatt for litt vranglære. Takk for opplysningen
                      Plugger er forbruksvare, fikk bare aldri 21 motoren til å gå noe særlig på tomgang med P3. Snakket med en på "banen" om dette, han sa jeg måtte bruke P6 plugger, men da hadde jeg allerde solgt motoren og fikk aldri prøvd.. Tenkte å kjøpe opp en større beholdning plugger og da er det greit om de funker bra..
                      Last edited by B.A.; 5 September 2010, 19:08. Reason: stavefeil
                      TEAM LOSI - SPEKTRUM - O.S - FUTABA
                      HONDA ACCORD

                      Comment


                      • #26
                        Han på "banen" vet ikke hva han snakker om
                        P3 funker utmerket.
                        TEAM ELEFUN

                        Comment


                        • #27
                          Hvilke plugger bør jeg kjøre i en Team Orion crf 21?
                          GLENN ROSTØL - 76
                          - Hot Bodies D8 Hara Edition,smartech titan,Hobao,Kyosho MP9
                          - RB B11, DX3S,Savox,,Team Orion

                          Comment


                          • #28
                            kunne du tenkt å legge ut linken på nytt extra?

                            den var ikkje her no so eg kunne sjå.
                            et anna spm. er det nokon form for "logikk" i kva plugg ein skal velje? eller kun holde seg til det som er oppgitt av produsenten?

                            har tt PRO-50bk http://elefun.no/p/prod.aspx?v=11317
                            og lurer på kva type plugg som er mest ideell på ein dag med 20 grader og sol ?
                            brukar OS 8, men eg trur den blir litt heit, kan det stemme? er forholdsvis ny, men bilen går som ei klokke, berre litt fortare
                            diverse småtterier og halvferdige prosjekter

                            du finne meg på facebook og diverse geografiske plassar i norge

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X