Announcement

Collapse
No announcement yet.

motor stopper nesten på maks fart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • motor stopper nesten på maks fart

    Hei!

    Min gxr-15 motor har begynnt å kødde med meg. I stad gikk den som en kule, men på andre tank, ble den verre. Den starter lett og går bra på tomgang, og halv fart. Men med en gang jeg kjører full fart med den, virker det som den ikke får nok bensin, den dabber av, og null blå røyk.

    Jeg har prøvd å bytte plugg, ingen forskjell. Jeg har også skrudd på fuel- nålen, både ut og inn, men det utgjør nesten ikke noe forskjell. Jeg har også renset fuel filtere.

    Noen som har tips til meg?
    Last edited by MacGyver; 4 May 2009, 21:05.
    Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

  • #2
    Dette har jeg også opplevd med samme motor. Da opnet jeg gassere og bles trykkluft i alle dyser og hull. Plutselig sa det plopp og så virket den plutselig igjen.
    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

    Comment


    • #3
      Originally posted by RCislife View Post
      Dette har jeg også opplevd med samme motor. Da opnet jeg gassere og bles trykkluft i alle dyser og hull. Plutselig sa det plopp og så virket den plutselig igjen.
      Nå har jeg blåst med trykkluft i alle dyser, bytte tank, renset bensinfiltere, bytte plugg, men enda herker den med meg. Har du noen andre råd?
      Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

      Comment


      • #4
        Nei da har jeg ikke aning
        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X