Announcement

Collapse
No announcement yet.

force .32, mulighet for rotostart?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • force .32, mulighet for rotostart?

    har en hpi 2 rotostart, kan man få kjøpt bakplate til .32 motoren? funnet til noen andre force motorer,men ikke .32

    snoren røk i dag
    FG Marder 2 wd, Savage X med force .32 motor. atomic møkkabil warhead, en gammel hong nor, diverse fly.... og Knalle (værdens råeste moped)

  • #2
    bakplate? monterte min rotorstart rett på min force 25 ihverfall. trudde det nesten var universalt?
    Enroute jxr evo, hpi vorza, baja 5b, hpr c5009 twin cat.

    Comment


    • #3
      er visst ikke så enkelt... min rotorstart til hpi 4,6 motoren passet ikke. forskjellig avstand mellom skruene. derfor er jeg usikker på om 25 motoren til force passer på .32 motoren.

      søkt litt på nett men blir ikke klok.


      ehh, i ettertid, tok jeg ut motoren og sjekket en gang til... rotostarteren til savagen passet den.. så da har jeg satt på rotostart, og reparert startsnoren ha en strålende natt
      Last edited by brannmester; 4 June 2009, 23:36. Reason: trøtt i øynene, fortvilt, frustrert.... men løste seg til slutt
      FG Marder 2 wd, Savage X med force .32 motor. atomic møkkabil warhead, en gammel hong nor, diverse fly.... og Knalle (værdens råeste moped)

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X