Announcement

Collapse
No announcement yet.

.18 team infinity break-in

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• .18 team infinity break-in

Heisann..!

Jeg skal hente min acme condor pro i morgen. Jeg driver og leter etter break-in prosidyren, men jeg har ikke funnet noe på google eller andre steder. Så jeg lurer på om noen her vet det?

Mvh Daniel
    Biler: Acme condor pro
    Jeg har dysleksi.

1) Få motoren kjører.
    2) justere høyhastighets nålen (long dark skruen hvor drivstoffet kommer inn) måte rike, vanligvis ca 3 viser seg fra lukket 2) justere høyhastighets Nålen (long dark skruen hvor drivstoffet kommer inn) kompis rike, vanligvis ca 3 viser seg fra lukket
    3) kjøre om fire tanker drivstoff gjennom den, kjøre den på en lav til middels hastighet og akselererende / decelerating forsiktig. 3) kjøre om brann tanker drivstoff gjennom den, kjøre den på en lav til middels hastighet og akselererende / decelerating Forsiktig. Du bare vil beholde den kjører. Du bare vil beholde den kjører. Hold richening drivstoff blanding litt samtidig som du kjører den. Hold richening drivstoff blanding litt Samtidig som du kjører den.
    4) etter fire stridsvogner, lener de høyhastighets blanding til motoren går på sitt beste. 4) etter brann stridsvogner, lener de høyhastighets blanding til motoren går på sitt beste. Det er brutt på dette punktet. Det er Brutt på dette punktet.
    5) Det er ofte en lav hastighet nålen, ser jeg ikke en på denne motoren. 5) Det er ofte en lav hastighet Nålen, ser jeg ikke en på denne motoren.
    6) Juster inaktiv hastighet som du er fornøyd med at skruen er den som er like under og til høyre i luften inntak like til venstre for Throttle arm, som er på høyre kanten av carbeurator (av dere hatt noen tvil 6 ) Juster inaktiv hastighet som du er fornøyd med at skruen er den som er like under og til høyre i luften inntak like til venstre for Throttle arm, som er på høyre kanten av carbeurator (dere hadde i tvil). ). Sving til høyre for å sakte ned og til venstre for å øke den. Sving til høyre for å sakte ned og til venstre for å Oke den. Ikke bruk linkages og servos å gjøre dette, at metoden er en smerte i baken, og er svært motet. Ikke bruk linkages og servos å gjøre dette, at metoden er en smerte i baken, og er svært Møtet.

Comment

Nå har jeg i dag kjørt litt, men sliter med et par ting:
      Tok en tank på tomgang, motoren var veldig ustabil, trimmen hjalp ikke mye. Måtte vri på trimmen helle tiden får at motoren ikke skulle slå seg av eller får høy gass. 2 tanken kjørte jeg forsiktig rundt, vis jeg har den på tomgang noen sekunder så kjøre igjen motoren stopper. Den kan heller ikke stå stille, prøvd og stille idle og trimmen mye men får det ikke til. Jeg har kommet til stege der jeg skal tune, og en fin tomgang hadde vært bra i grunn hehe :P Jeg bruker 25% nitro og 11% olje merke Jero. Kjørte inn med 2,5 runder på HSN.
      Hjeelp?????
      Jeg har dysleksi.

Comment

Bumper litt jeg.. Når motoren blir varm så ser det ut som den går mye bedre på tomgang, men den står ikke stille. Den sliter også med å få opp turtallet, må trykke på gassen forsiktig eller så slår motoren seg av.. Vært fint med litt hjelp..!
        Jeg har dysleksi.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
        Welcome to our newest member, Mortenporten.
        Working...
        X