Announcement

Collapse
No announcement yet.

Force .32 motor, ødelagte gjenger til plugg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Force .32 motor, ødelagte gjenger til plugg

Som overskriften sier, klarte jeg i dag og ødelegge plugg gjengene på motoren. har ikke skrudd den av enda, så lurer på om det er denne delen jeg må bytte?

fant ikke umbrakonøkkel som passet, så jeg får ikke av toppen før i morra, noen som vet litt om motorer, som kan si hva jeg trenger?
    FG Marder 2 wd, Savage X med force .32 motor. atomic møkkabil warhead, en gammel hong nor, diverse fly.... og Knalle (værdens råeste moped)

Ja,det er nok den du må ha.. Visst det ikke er som på Hpi K4.6 motoren..der er gjengen i toppen så du må bytte hele toppen visst gjengene går,men på F-motorene kan man bare bytte den gjengeplata.. Skru opp og sjekk om det er en sånn plate under toppen din
    Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

fårgjøre det i morra når jeg får tak i en lang umbraco, den jeg hadde var for kort.. og så er det ferie tilhelgen,skulle gjerne hatt bilenme...
      FG Marder 2 wd, Savage X med force .32 motor. atomic møkkabil warhead, en gammel hong nor, diverse fly.... og Knalle (værdens råeste moped)

Comment

Ta kontakt med Orbit Norsk i Moss og snakk med Øyvind 69251239
        Han setter i helicoil gjenger i stål da holder de evig.Da behøver du ikke kjøpe ny topp.mener han tar 100 kr for å sette i helicoil.
        Last edited by Martin Holst; 4 July 2009, 01:15.
        Martin Holst (1967)
        www.mhrcboats.piczo.com
        Zigma 62` CMB 35rs .Sprint cat 42` Zenoah 260.

Comment

til alle typer motorer? er disse like på motorene? har en 4.6 motor liggene..

Comment

Er standard gjenger (1/4`-32 UNF fingjenger) på de fleste motorene. pluggene går jo om hverandre.
            snakk med øyvind og sendt evt med en plugg sammen med toppen.
            Last edited by Martin Holst; 4 July 2009, 02:05.
            Martin Holst (1967)
            www.mhrcboats.piczo.com
            Zigma 62` CMB 35rs .Sprint cat 42` Zenoah 260.

Comment

kan man sende i posten til han så får man motoren tilbake igjenn med nye gjenger... genial isåfal.
              Kjører: Traxxas Jato 3.3

Comment

Øyvind er en smarting og en fyr du kan stole på!

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                Working...
                X