Hei. Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i rådestang fra RB? Har sjekka de fleste nett-shops jeg har kommet over, men ingen har. Delenr er RB01122-c
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RB deler
Collapse
X
-
Send en forespørsel til mail@rcmodels.dk.
RCModels.dk har tatt over agenturet for RB i Skandinavia og bør kunne hjelpe deg enkelt.Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
- NiceShot.no
-
Venter på svar fra RCModels, sendte en mail på torsdag!Originally posted by xilian View PostSend en forespørsel til mail@rcmodels.dk.
RCModels.dk har tatt over agenturet for RB i Skandinavia og bør kunne hjelpe deg enkelt.Torgny Halvorsen 72 mod
3xMP9 TKI 1xMP9 TKI2 1xMP9WC LE 5xdiv RB
Futaba 4PK,Hitec CRX Caliber 4 heli,
Comment
-
http://24ii.com/shop.php?c=toys&n=16...CEPT_RBD01122C[/QUOTE]
Dette er linker til sider som IKKE sender varer til Norge. Så jeg er fortsatt på leit etter den sammme delen. Så er det noen om har noen flere linker så legg de ut her.Torgny Halvorsen 72 mod
Comment
-
sett hos carolinas og amain?
eller her?:
MBX-6
Slash 4x4 rtr
- Midtskogen Raceway-
Comment
-
Her han er utsolgt for dem akkurat nå, men hvis du registrerer emailen din på lager agent får du mail når det kommer inn på lager
Klaus Myrseth
1973 modell og Racing frelst!
Jeg kjører Losi SCTE 2.0 og straks Losi 22-4 2.0
Comment
-
Hei igjen. Jeg fant på ebay, kjøpte to stk for 119 dollar. Så nå er det bare og smøre seg med tålmodighet å vente til de kommer.
Rcmodels.dk har vært tomme i et par uker, men jeg venter på tilbakemelding fra lageragenten der. Så når de får delene på lager skal jeg ha to derfra også. Bedre og ha ting liggende enn og måtte vente en evighet på delene når jeg trenger de!Torgny Halvorsen 72 mod
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment