Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyinnkjørtr force .32 for varm?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nyinnkjørtr force .32 for varm?

    Har akurat fått kjørt inn motoren og har brukt den litt i dag,har justert ca 3/8 deler på HSN og 1/8 på LSN utifra fabrikk innstillinger.Det ryker godt med blått fra den pved pådrag og den går veldig bra.
    Men jeg syns den er veldig varm etter og ha kjørt en tank, da ved ganske hard belastning.Kan holde fingrene på motoren i ett par sekunder om gangen.
    Er det riktig at den skal være så varm selv ved fabrikk innstillinger?

  • #2
    Jeg vil si at den er for kald viss du klarer å holde på den et par sekunder.
    Kjøp deg en slik en så finner du ut hvor varm den er. Den skal ligge på 100-120 grader.
    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

    Comment


    • #3
      Jeg vil ikke si at den er for kald når du klarer og holde fingeren på den et par sekunder! Kjøletoppen er ganske mye kaldere enn motoren, men kjøp deg en tempgun så slipper du og tvile

      Comment


      • #4
        LItt i tvil selv om den er for varm,men det går ikke lang tid før jeg kan holde handa på den i 10sek+.
        Men siden den er så tett på fabrikkinnstillinger så burde vel blandinga være mer enn fet nok?Det blir jo også en god blå stripe etter den.
        Men det kan vel kansje ha noe med kjøringa og gjøre også?den fikk det ganske bra i dag egentlig,ikke tungt men mye høyt turtall til tider.Og vi kjørte vel i tilsammen litt over en time men med noen små pauser innimellom selvsagt.

        Comment


        • #5
          Kjøp deg en temgun. Den er ikke bra viss motoren er for kald
          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X