Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skruer til potte for OS-50SX-H Hyper

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skruer til potte for OS-50SX-H Hyper

    Hei,

    Motormodell har nok sikkert ikke mye å si. Men, eg har igjen klart å miste potta mens eg var ute og fløy med Raptoren min i dag. Dette har skjedd tidligere og da, som nå, mistet eg en skrue som eg erstattet med en tilsvarende. Årsaken da var at gjengene i potta er ødelagte. Eg puttet derfor på loctite på enden og satte på en mutter. Som har sørget for at ting hang i sammen. Frem til i kveld.

    Eg trenger derfor en ny skrue, og et par til for sikkerhetsskyld. Men, enten så er eg blind, eller så skjer dette veldig sjeldent. Prøvde å søke på elefun.no og kom da over denne. Men, med ingen detaljer rundt lengde, tykkelse og hode så er det jo bare vill gjetting.

    Forslag? Ønsker umbrakohode, den må være 4 cm lang, eller litt lenger, og 3mm i diameter. Takker for tips
    Thorbjørn Kirkeleit (Haugaland Modellflyklubb)
    Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

  • #2
    Sendte spørsmålet inn til Elefun.no fikk da beskjed om at følgende skulle passe:
    - Skruer
    - Muttere

    Så disse ble bestilt. Håper de passer
    Thorbjørn Kirkeleit (Haugaland Modellflyklubb)
    Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X