Announcement

Collapse
No announcement yet.

Materiale for å lage egne pakninger til potta?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Materiale for å lage egne pakninger til potta?

    Hei,

    Har en kamerat som hjalp meg med å lage ny pakning til potta mi for en tid tilbake. Materialet kom i forskjellige tykkelser og var på størrelse med et A4 ark. Han tegnet rett på materialet og skjærte så ut en pakning som har fungert utmerket. Eg klarte ikke å få med meg hva dette materialet heter, og nå er ha offshore.

    Noen tips?
    Thorbjørn Kirkeleit (Haugaland Modellflyklubb)
    Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

  • #2
    send mail til kompisen din de har vel tilgang på epost der ute?

    evt søke på art nr 60-2000 på biltema, Asbestfritt pakningsmateriale
    Lett å klippe eller skjære til ønsket størrelse og form. Motstandsdyktig mot olje, bensin, varme og de fleste løsemidler. Egnet til bruk som pakning for ventildeksler, bunnpanner, forgassere og girkasser m.m.
    Sverre Finnerud '83 modell
    FF4 Shafty Crawler med masse snadder
    frekvens 2.4ghz

    Comment


    • #3
      Tja, helt sikkert, men eg har ikke hatt behov for å kommunisere pr e-post med han før, så denne er for meg ukjent.

      Men takk for tipset. Skal stikke innom Biltema en av de nærmeste dagene og se. Greit å ha litt ekstra liggende til senere bruk
      Thorbjørn Kirkeleit (Haugaland Modellflyklubb)
      Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

      Comment


      • #4
        Hvis det er til Raptoren, så trenger du ikke pakning... Bare skru potta rett på, hvis den lekker, så kan du ta ett tynt lag med epoxy på når du skrur den på, funker helt fint, og er lett å få av igjen.
        Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

        Comment


        • #5
          Men jeg har forresten pakningsstoff liggende, hvis du er på Stord allikevel, og vil ha.
          Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

          Comment


          • #6
            Takker for tilbudet. Får se hva det blir til. En tur over til Stord/Fitjar må eg vel en dag uansett for å se på hva dere egentlig driver med der ute.

            Eg mistet heldigvis ikke pakningen når potta røyk denne gangen, men eg synes det er drøyt om litt materiale til kr 50 skal hindre meg i å fly på en ellers fin dag. Så eg tenkte egentlig å være føre var
            Thorbjørn Kirkeleit (Haugaland Modellflyklubb)
            Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X