Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger anbefalling av eksospotte og bend til Navarossi Plus4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger anbefalling av eksospotte og bend til Navarossi Plus4

    Hei,

    Skal kjøpe meg en Novarossi Plus4C nå. Har fått med meg at det er "ett hav" av forskjellige potter og manifolder man kan velge i. Så lurer på om noen har noen konkrete tips om hva jeg bør velge?

  • #2


    Efra 9901. den bruker jeg, ser det er mange andre også som bruker den. ville ha kjøpt "superstrong", da tuten på min "vanlige" bøyde seg inn i en krasj.
    Jon Rune Fladmark 1980
    Søgne/Kristiansand,
    Team Smallsize, Team Losi 8ight 2.0, Spektum DX3S, Team Losi Fuel

    Comment


    • #3
      JEg ville prøvd en 3005.

      Comment


      • #4
        kjører med 9901 superstrong. bendet husker jeg ikke benevnelsen på mn det er det lange etter som det er masse bunndrag i novaen.
        € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
        € Team Sjølsponsa2012 €

        Comment


        • #5


          eventuelt 9901 med http://www.houstonsengineservice.com...products_id/42
          MBX-6
          Slash 4x4 rtr
          - Midtskogen Raceway-

          Comment


          • #6
            Takker for svar!

            Har lest litt om 9901 og sånn jeg har forstått det er den godkjent med tanke på støynivå til en eller annen norm.

            Lurer littpå da om dette "lave" støynivået går på bekostning av noe effekt i motoren?

            Hadde vært gull med noen konkrete forslag til type bend som kan passe bra til denne motoren/potta.

            Comment


            • #7
              det vet eg ikkje enda.. holder på og kjører inn motoren, men det er den pipa eg ble annbefalt av folk her og der jeg kjøpte den.

              han over meg her annbefaler å bruke 41021 bendet. det er det bendet jeg har på min. Ble annbefalt det jeg og.
              du kan jo kjøpe flere bend da og heller prøve å se ka som funker best
              € Hobodies D8 Hara Ed. - RB BxR - Savox - Spektrum €
              € Team Sjølsponsa2012 €

              Comment


              • #8
                har akkurat kjørt inn en slik motor og tunet den til å gå ganske greit.
                Faktisk veldig bra.Trodde jeg iallefal.

                Så ringte jeg Robert på rc-centeret(i ski) og lot han lytte på den over telefon.
                Etter 5 min så hentet jeg over 20% mere aks og toppfart,må si han vet hva han prater om,og han er en jævel til å lytte

                Selv bruker jeg den potta/bendet jeg hadde liggende(ansmann vapor)
                Har hørt denne motoren er noe følsom for hvilken potte man bruker,så det er sikkert mere å hente
                Potta og bendet til vapor passet akkurat nedi,så da liker vel NovaRossien lange potter
                X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X