Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problem med nåla på Carben

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem med nåla på Carben

    Hei,
    Har ett problem, Jeg har en Os max h60 1973 Modell.
    Det som er problemet er at jeg har klart å brekke av den "hylsen" med gjenger på som nålen går inni. Jeg legger til ett bilde så forstår dere sikkert.

    Men hva kan jeg gjøre? har limt to muttere sammen sånn at de to delene er satt i sammen igjen, men problemet er at jeg ikke får skrudd nålen langt nokk inn.

    Mvh Andreas
    Attached Files

  • #2
    På en såpass gammel motor så ville eg vurdert å byttet ut hele motoren. Ser ut til å være vanskelig å få tak i deler generelt sett, så da KAN det jo være greit å oppgradere.

    O.S. har har et prosjekt med å bytte ut eldre motorer også, om det er av interesse. Eg vet ikke når de begynte med dette, eller om de fortsatt driver på, men det kan jo være vært et forsøk.

    Et annet alternativ vil kanskje være å legge ut en annonse for å kjøpe en annen brukt? Dvs, hel motor, så du har et par reservedeler også.
    Thorbjørn Kirkeleit (Haugaland Modellflyklubb)
    Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

    Comment


    • #3
      Ja, nå var jo dette bare ett prosjekt. Da jeg har søk og kav med motorer som fynker. Tenkte jeg bare skulle fikse den sånn at jeg kunne bruke den på oppfinnelser. Men takk for tipset.

      Flere som har en anelse om hva jeg kan gjøre?

      Mvh Andreas

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X