Hei, Jeg har ett problem med en os max h 60 1974 modell eller noe i den duren.
Det som er problemet er:
At motoren har en tendens til å starte feil vei
At motoren har bedre komperasjon hvis du vrir crankchaft en til høyre enn til venste.
At motoren tar LANG tid å starte.
At motoren Blir veldig slapp etter at den har svevet 2 minutter og er nesten umulig å starte igjen. ( Den blir ikke slapp når den går, men når jeg skal starte den igjen)
Motoren vil enten gå på full gass og ikke tomgang eller tomgang og ikke full gass. ( den har 2 nåler, Den ene nålen er highspeed og den andre justerer tomgangen ( men ikke hvor mye bensin den skal få på tomgang, Bare åpningen )
At motoren Fusker en del fra tomgang til midspeed.
den lekker bittelitt rundt forgasseren.
Det som er fikset:
Har skifter begge kulelagerene, Skiftet nål sett på motoren. Da det andre var ødelagt. Jeg har også ren gjort motoren.
LANG liste hehe.
Sikkert en del skrive feil her men, men
Hvet noen hva som er problemet?
Mvh Andreas
Det som er problemet er:
At motoren har en tendens til å starte feil vei
At motoren har bedre komperasjon hvis du vrir crankchaft en til høyre enn til venste.
At motoren tar LANG tid å starte.
At motoren Blir veldig slapp etter at den har svevet 2 minutter og er nesten umulig å starte igjen. ( Den blir ikke slapp når den går, men når jeg skal starte den igjen)
Motoren vil enten gå på full gass og ikke tomgang eller tomgang og ikke full gass. ( den har 2 nåler, Den ene nålen er highspeed og den andre justerer tomgangen ( men ikke hvor mye bensin den skal få på tomgang, Bare åpningen )
At motoren Fusker en del fra tomgang til midspeed.
den lekker bittelitt rundt forgasseren.
Det som er fikset:
Har skifter begge kulelagerene, Skiftet nål sett på motoren. Da det andre var ødelagt. Jeg har også ren gjort motoren.
LANG liste hehe.
Sikkert en del skrive feil her men, men
Hvet noen hva som er problemet?
Mvh Andreas