Announcement

Collapse
No announcement yet.

O.S .28XZ hvilken potte funker?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O.S .28XZ hvilken potte funker?

    Hei!

    Har nylig kjøpt en O.S .28XZ. Tenker å sette den inn i en Hong Nor X2 crt. Det jeg er usikker på er hvilken potte jeg burde gå for... Det følger med en potte sammen med bilen, men er usikker på om den er noe som vil fungere bra, eller om det bare er noe sånn "jalla" greier.

    Regner med å bruke bilen både på bane og til generell moro rundt om kring...

    Noen som har noen råd/erfaringer? Setter pris på konstruktive tilbakemeldinger!

    Takk!
    www.e-hobby.no butikken for Hong Nor

  • #2
    Er ikke sikker på OS motorer og hva slags pipe som funker best, men det du burde inkludere er hva du er ute etter i pipen. Low end, mid end, top end akselerasjon.
    "We must learn to live together as brothers, or perish together as fools." - MLK.

    http://premutos.deviantart.com

    Comment


    • #3
      Har prøvd denne motoren med både OS-2060 og Hon Nor 3016, begge fungerte bra. Litt mer trøkk på bånn med 3016.

      Comment


      • #4
        Fikk bilen igår Rakk ikke å se så mye på den desverre. Skal sjekke hvilken som følger med i esken i løpet av morgendagen. Er jo muligheter for at det er 3016....

        Men regner med jeg kommer til å bruke kit potten en stund uansett. Ikke kr til å prøve meg fram på noe annet for øyeblikket....
        www.e-hobby.no butikken for Hong Nor

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X