Announcement

Collapse
No announcement yet.

spørsmål om o.s motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • spørsmål om o.s motor

    hei alle...har kjøpt en hyper brukt,og i den står det en o.s 21 motor som det står duckson maximilliam på kjøletoppen...nåken som har peiling på den? høyrt om? eventulellt peiling på om det er flush som er grunninnstilling? forrige eigar visste ikkje so masse om motoren..e d nåke slags spesialutgåve kanskje?
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

  • #2
    Du får ta ett bilde av den å legge ut så skal vi seeeeee.....

    At det står Duckson på den er nok fordi det var en kar som drev www.duckson.no (rc-butikk)for en stund siden. Han påsto ihvertfall at han modda motorer. Det ble vel ikke akkurat bevist etter det jeg har hørt fra andre.
    TEAM ELEFUN

    Comment


    • #3
      Hva står det på motor blokka da?
      På OS engine sin hjem side,så har de nål innstillinger til de nyeste 21 motorene iallefall..
      En OS 21VG så er hsn 3runder ut fra stengt,lsn flush og idle 1/2 ut fra stengt..
      sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

      Comment


      • #4
        her er litt bilde..står o.s max rz på den.. Click image for larger version

Name:	DSC00108..jpg
Views:	1
Size:	31.4 KB
ID:	767525Click image for larger version

Name:	DSC00111..jpg
Views:	1
Size:	37.8 KB
ID:	767524Click image for larger version

Name:	DSC00110..jpg
Views:	1
Size:	39.8 KB
ID:	767523
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          Her finner du manualen www.osengines.com/manuals/index.html
          21rz-v01b
          Last edited by olafand2; 25 March 2010, 09:33.
          sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

          Comment


          • #6
            ser at det står i manualen at den skal ha fuel med 18% olje...eg bruka sidewinder og den e det kun 10% i...kan dette bli et problem? bør eg bruke annen fuel på den motoren?
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X