Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tuned pipe og manifold til Savge + LRP Z.28 kombinasjon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tuned pipe og manifold til Savge + LRP Z.28 kombinasjon

    Etter å ha vært borte fra RC-hobbyn i et halvt års tid føler jeg det nå begynner å krible i fingrene igjen. Jeg har en Savage X SS som rullende chassi som bare venter på å få en motor med mye fres i.
    Tidligere hadde jeg en LRP, og da jeg var storfornøyd med denne motoren ser jeg ingen grunn til å handle noe annet. Jeg har lagt inn ei handleliste med ny motor, karosseri, dekk ++++ på amainhobbies, men er usikker på hvilken potte og manifold jeg skal velge. Har lyst på in-line-system, men dette begrenser seg jo da jeg har en savage med standarlengde. Så jeg spør dere hvilken potte og manifold burde jeg gå for? Trenger ikke in-line, men ønsker helst det.

    Mvh Gøran Borkamo
    OooGøran j.BorkamoooO
    OooRacer SavvyooO

  • #2
    Kan eventult gå for Picco P3-motorn om det er en kombinasjon som både passer savage og ikke blir så himelsk mye dyrere.. Får dette er en noe sprekere motor, ikkesant??
    OooGøran j.BorkamoooO
    OooRacer SavvyooO

    Comment


    • #3
      Nå har jeg lest en god del på utenlanske forum og snakket med en del folk og kommet fram til at det blir LRP Z.28-motorn, selv om P3-motorn er noe råere på de høye turtall. Jeg kom også frem til at jeg enten skulle gå for OFNA 053 pipa eller losi HT pipa, men da nippelen er på gal side på 053'en og folk virket noe mer usikre om jeg faktisk skulle gå for 086-pipa ente jeg tilslutt opp med for at det blir losi HT. Men jeg klarte aldri å finne en manifold som passet min savage. Jeg var i tale med betjeningen fra amainhobbies og de mente denne manilfolden ikke ville gå i den ene støtdemperen bake sin vei, men de var ikke 100% sikre. Så jeg spør igjen, og håper denne gangen på litt hjelp : ), vil denne passe på min savage uten at jeg trenger å konvertere til dempere som jeg f.eks finner på Savage Flux o.l. biler?
      OooGøran j.BorkamoooO
      OooRacer SavvyooO

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X