Announcement

Collapse
No announcement yet.

problemer med snorstart til en gxr28

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problemer med snorstart til en gxr28

    snora røk så jeg måtte skru av snorstarteren, så jeg har tredd opp igjen fjøra og satt den runde tingen som tråden sitter på sammen med fjøra også holder jeg litt oppå og drar forsiktig i tråden så funker den som den skal, den går ut og inn.
    men når jeg setter selve boksen på motoren og skrur den fast og drar så går bare hele tråden ut og går ikke inn igjen.
    hva kan være feilen? virker som motoren er hard å få rundt hvis dere skjønner.
    at den er så hard at fjøra ikke er sterk nokk til å dra inn igjen tråden.
    litt dårlig forklaring, håper noen skjønner

  • #2
    Se etter at du har klemt det hjulet som du har snora inni langt nok inn i det huset,det er noen små låse knupper inne i det huset som den skal innenfor. Du må også stramme fjøre endel sånn at den drar seg inn igjen.Kan være du også har skrudd den for hardt fast til motoren..
    Håper dette kan hjelpe deg
    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

    Comment


    • #3
      jeg har stramma fjøre også er det noen sånne låse ting som jeg får til og passe på et vis, hehe :P
      men skal prøve og ikke skru så hardt en gang.

      Comment


      • #4
        Jada,de låse tinga fikser du
        Sjekk at snora virker fint før du skrur den på igjen
        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

        Comment


        • #5
          ja men går motoren rundt når snora blir dratt inn igjen? jeg drar jo motoren rundt når jeg drar snora ut, men når jeg slepper snora er den i kontakt med motoren da?

          Comment


          • #6
            det er noe som kalles enveislager inni snorstarten, den gjør slikt at når du drar snora ut så vil det lageret låse seg, og når snora vil bli dratt in igjen, så vil lageret gå fritt....
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

            Comment


            • #7
              Det lageret sitter i den neste delen som sitter bak på motoren,festet med 4 små skruer..
              Har du satt den medbringeren til snora rett da?
              Den blanke delen som sitter i enden som skal inn i snorstarten..
              sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

              Comment


              • #8
                jeg tror det, den skal gå på plass av seg sjøl ved å bare dra litt i snora.

                Comment


                • #9
                  Det skal den,men det er ikke sikkert den sitter helt på plass,og da blir det for trangt til snorstarten.
                  Du kan jo ta det fra hverandre og sette det sammen igjen,det kan være nok til at ting går som det skal etterpå
                  sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                  Comment


                  • #10
                    tror jeg har funnet feilen. den delen som holder snora og motoren sammen har røket.
                    den biten som stikker ut av motoren har en liten del på seg som skal holde motoren og snora sammen når jeg drar i snora også når jeg slepper snora skal den delen som stikker ut av motoren bli dratt ut (hvis dere skjønner) den delen som gjør det har knuket og jeg klarer ikke bryte den på plass.
                    så det blir nokk handle tur i morra

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X