Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slitter me oppstart på mine nitrobiler hjelp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Slitter me oppstart på mine nitrobiler hjelp?

    Hei!Har ein RS4 nitro 3 drift, den under: http://elefun.no/p/prod.aspx?v=11765Var nett ut i garasja for å prøve å starte bilen etter vinteren, får start på bilen men slukker seg og vil ikje gå på tomgang og virka som den ikkje får drivstoff, etter den sløkke seg så er drivstoff slangen tom? innkjøring er ferdig og har kjørt så vidt etter det så vart det eit problem me at clutchen/bremsa låste seg men de vart fiksa og etter det har den ikkje villa gått på tomgang! Brukte R5 plugHar og ein savage XL, under: http://elefun.no/p/prod.aspx?v=10929den har gått som ei kule(heftig greie) men prøvde å starte den og i stad men uten lykke, forgje gang(alltid egentlig) eg kjørte den så har den vert litt for varm(200grader i første gir, 2.3. gir lite brukt), brente meg på kjøleribba og det ga resultat, fin brent runding i handflatahar nett bygd om til snorstart før eg prøvde å starte den men uten resultat, ingen liv i den. Brukte R5 og OS 8 plug.Eg har og Enya 3 og 4 plug liggandesNoken der ute som har bra peiling og kan lære/vise/hjelpe meg?Vurderer rett og slett å kjøpe nye motorer om ingen har tips!Forholdsvis ALT for lite brukt sia eg kjøpte dei for 2-2 år siaTenkte å sjå meir på da i mora!

  • #2
    kansje litt seint.. Men 200 Grader er ALT for mye! Dette kan ha gjort at innmaten har gått i stykker, Slitt for fort.

    Det at den ikke drar opp fuel kan være :

    1. Lekasje i forgasser
    2. I tank
    3. er det god komprasjon?
    4. Dette er den verste og lettest å glemme. BRUK NY FUEL!
    5. Var det Grader du mente eller farenheit ?

    Andreas

    Comment


    • #3
      Originally posted by andriksen View Post
      kansje litt seint.. Men 200 Grader er ALT for mye! Dette kan ha gjort at innmaten har gått i stykker, Slitt for fort.

      Det at den ikke drar opp fuel kan være :

      1. Lekasje i forgasser
      2. I tank
      3. er det god komprasjon?
      4. Dette er den verste og lettest å glemme. BRUK NY FUEL!
      5. Var det Grader du mente eller farenheit ?

      Andreas
      Ja er ALT for mykje men har fått start på begge og bilene er slik dei skal vere, stempel og innmat ser fint ut, ikje åpna opp men tok av eksosrøret og hadde motoren utav når eg ombygde til snorstart på XL funka fett, men ein ting e å annbefalle bruk locktite
      Ny fuel er ein fordel og som du seie Andreas for om det blir fuel liggendes på tanken i lengre tid blir den tjukk og litte flytende

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X