Hva er ditt fineste karosser, gjerne legg ut bilder, tips og triks hvordan du har lakket det
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Karosseri galleri
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Karosseri galleri
Oslo Modellbilklubb
Xray T2 / Xray M18 / Mini-Z MR02 / Micro-T / Anderson MB-4 / AX10 / CR01 / Honey Bee FPTags: None
- Stuck
-
Her er mitt karosseri til DHI...
- Likes 1
-
Kult det karosseriet der altså!
Lurer på hvordan i granskauen de klarer så rette linjer! (flammemønster er vanskelig!!)
Comment
-
Mitt karosseri ( samme lakkerer som Petter )
Tor Erik Wold Futaba 4PK Xray T4 Losi Ten SCTE
Comment
-
Det fineste og eneste er dette:
http://img6.imageshack.us/img6/107/hawk9xc.jpg
Håkon Hawk à mdal - Inferno TR-15 (Êsj), Nikko Sky Watcher, Savage SuperSport 4.6 og Agressor CRX (NY!!!)
1990
Comment
-
Det kan du ikke ha kjørt mye med Hawk AA?Oslo Modellbilklubb
Xray T2 / Xray M18 / Mini-Z MR02 / Micro-T / Anderson MB-4 / AX10 / CR01 / Honey Bee FP
Comment
-
Skulle vært så god til å lakke som det!
Bruker alle airbrush?Oslo Modellbilklubb
Xray T2 / Xray M18 / Mini-Z MR02 / Micro-T / Anderson MB-4 / AX10 / CR01 / Honey Bee FP
Comment
-
Jeg prøvde det samme på min startus med no sånn man klistrert inni, men det ble ikke bra! faktisk veldig dorilgOslo Modellbilklubb
Comment
-
Det er faktisk utrolig hva man kan få til med spraybokser og god planlegging! Jeg har lakkert noen karosserier med spray i det siste, og må si at resultatet ble helt greit. Klarte selvfølgelig ikke å ta noen bilder før de ble kjørt da...........Erlend Guldal, 1986
|HPI Racing|JConcepts|Associated|KO Propo|Peak|Reedy|Keyence|
Comment
-
Har du bilder av den etter du har kjørt de?Oslo Modellbilklubb
Comment
-
Har ikke noen bilder akkurat nå, men jeg kan sikkert skaffe........
Det ene karosseriet er ikke i mitt eie fremdeles heller. Lakkerte det for en kamerat.
Bilder kommer i løpet av dagen/morgendagen!Erlend Guldal, 1986
|HPI Racing|JConcepts|Associated|KO Propo|Peak|Reedy|Keyence|
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment