Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iversens karosserier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg synst det ble meget flott. Du skal ha skryt for fargevalg og lakkering fra meg
    Fredrick bergen / TLR 22 / Durango dex 410 /Kyosho TF-Shin / 3Racing F109 / Kyosho STR / Dx3 R / T-Rex 550 V2 / T-Rex 600 EFL / DX-8

Comment

hva slags bmw karosseri da?
      Robert Andrè Gråwe,22 år, nes i akershus
      TT-01R Carbon,futuba 3pm(spectrum),og snart børsteløst av hemmelig merke og turn

Comment

har helt glemt og poste bilder hær

1 stk Bmw M5

har 3 til som skal jobbest med fremover men har litt lite tid akuratt nå om dagen. hehe
        Attached Files
        Svein Tore Iversen '86
        TTO1D Audi
        In real life - Audi S4(330hk)

Comment

også bilen ferdig dette er da mitt 2 karosseri:P driver masse med ab på friditen, også kjøper jeg jo ikke rc karosserier hver uke. hehe
          Attached Files
          Svein Tore Iversen '86
          TTO1D Audi

Comment

kult det=)
            hvilke lakk har du brukt og fager?
            Sunnfjord RC Klubb
            Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

Comment

Originally posted by slr88 View Post
              kult det=)
              hvilke lakk har du brukt og fager?
              Takk har brukt Fascolor igjen

brukte candy blå (heter vell fascent på deres flasker)
              sølv metallic (silverpearl) og helt vanlig sort

den mørkere blåfargen laget jeg ved og ta i litt sort i sølv fargen
              Svein Tore Iversen '86
              TTO1D Audi

Comment

er det pensel eller paintbrush ?
                Sunnfjord RC Klubb
                Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

Comment

er det pensel eller paintbrush ?

Airbrush ja. air "kremt" hehe
                  Svein Tore Iversen '86
                  TTO1D Audi

Comment

Originally posted by Audi-drifter View Post
                    Airbrush ja. air "kremt" hehe
                    okei, sorry:P
                    Sunnfjord RC Klubb

Comment

okei, sorry:P

hehe. det går nok bra:P
                      Svein Tore Iversen '86
                      TTO1D Audi

Comment

Da har jeg fått tiden til og gjøre færdig enda en bil en Nissan Silvia
                        Attached Files
                        Svein Tore Iversen '86
                        TTO1D Audi

Comment

raska også sammet Mazda RX7 karosseriet, nesten så jeg ikke gidda og legge det ut. så det er ikke stort og skryte av
                          Attached Files
                          Svein Tore Iversen '86
                          TTO1D Audi

Comment

heihei,så audien din,og syns A4 avanten e den fineste stasjonsvogna som fins generelt in real life,så likte den naturlig nok fargene var kult delt,men hadde blitt smoothere uten klistremerkene fra audi kanskje..? men nok om det,det er smak og behag har et trasha 350z karross som bare slenger,supra'n bruker jeg nå,for har en MR-2 som er klar til lakking snart,men lurte på hvordan du lakka vippe-lyktene?lakka du de for seg selv før du limte de fast? tenkte på pop-up lykter-3 kanalers radio,men ble dyrt :P go fast,go sideways

og ja,s4 in real life er en av mine fav biler,tenker på en selv når jeg får råd, 2,2 TQ...er det v8'ern du kjører kanskje?
                            Tamiya tt-01D-Hiace,MR2,SkyLine R34 og 2xAE86-Losi Desert Truck,Tamiya M-Chassi-Team DriftMix-TRCBK-

Comment

Originally posted by Andy-rc supra drifter View Post
                              heihei,så audien din,og syns A4 avanten e den fineste stasjonsvogna som fins generelt in real life,så likte den naturlig nok fargene var kult delt,men hadde blitt smoothere uten klistremerkene fra audi kanskje..? men nok om det,det er smak og behag har et trasha 350z karross som bare slenger,supra'n bruker jeg nå,for har en MR-2 som er klar til lakking snart,men lurte på hvordan du lakka vippe-lyktene?lakka du de for seg selv før du limte de fast? tenkte på pop-up lykter-3 kanalers radio,men ble dyrt :P go fast,go sideways

og ja,s4 in real life er en av mine fav biler,tenker på en selv når jeg får råd, 2,2 TQ...er det v8'ern du kjører kanskje?
                              hehe. har allerede fjærna litt klistremerker fra audien ja:P hehe

vippelyktene lakka jeg for seg selv før jeg limte de fast lakka de da ikke med lexan lakk siden de ikke akuratt blir blanke brukte Airbrush lakken min. også limte jeg de bare fast med dobbeltsidig tape

hehe.. kjører nok 2,2t ja:P Turbo for action, quattro for traction
                              Svein Tore Iversen '86
                              TTO1D Audi

Comment

audi

kult å se at det er fler som bruker audi..
                                her kan u se min da

er da masse lys å sånt som funker på den er egentlig litt førnøyd med den oxo

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X