Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iversens karosserier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by wolf View Post
    kult å se at det er fler som bruker audi..
    her kan u se min da


    er da masse lys å sånt som funker på den er egentlig litt førnøyd med den oxo
    nice! må nesten beslille meg denne jeg også og lage en 3 color replica for de som vet ossn dem ser ut


    er det carson som selger de fortsatt?
    Svein Tore Iversen '86
    TTO1D Audi
    In real life - Audi S4(330hk)

    Comment


    • #32
      det er et carson karros ja...fikk det av en kompis av meg for jeg gjorde en del jobb på no karroserier for han å jeg prøvde å kjøpe det av han i lengre tid men fikk for no karroser ejg fiksa opp for han...men gi gjerne beskjed om du får tak i for jeg kunne godt tenkt meg fler av dem...gjerne dekal arke til den bilen oxo så ejg kan lage en ny en

      Comment


      • #33
        hmmm der var det mye fint
        Jeg har et slikt A4 carros som jeg har begynnt på nå jeg oxo hehe
        Din ble stilig da


        d_wax
        Kåre Johannes Brenden -87
        HPI Sprint 2

        Comment


        • #34
          har startet på et karosseri for en "kunde" =P (les= kompis )

          en Ford Mustang


          jobber for det meste med Airbrush og pinstriping på alt mulig annet om dagen, så det blir ikke så mye karosseri lakkering=)


          blir vell ferdig med denne i morgen tror jeg. fargen er blandet selv, er vell ment som gunmetal farge
          Attached Files
          Svein Tore Iversen '86
          TTO1D Audi
          In real life - Audi S4(330hk)

          Comment


          • #35
            fin den der=)
            men gunmetall er vell lysere en det.. har lakkert et med tamiya sin spray lakk (gunmetall) og den er lysere.. men var kul den fargen der.
            Sunnfjord RC Klubb
            Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

            Comment


            • #36
              Originally posted by slr88 View Post
              fin den der=)
              men gunmetall er vell lysere en det.. har lakkert et med tamiya sin spray lakk (gunmetall) og den er lysere.. men var kul den fargen der.
              ja blandet noe lysere først, men jeg så at dette ikke funket. så jeg tok i mere sort, men da ble det for mørk, så neddi med mere sølv og så stoppet jeg på denne nyansen=P hehe. så dette blir vell en dark gunmetall=P
              Svein Tore Iversen '86
              TTO1D Audi
              In real life - Audi S4(330hk)

              Comment


              • #37
                Originally posted by Audi-drifter View Post
                har startet på et karosseri for en "kunde" =P (les= kompis )

                en Ford Mustang


                jobber for det meste med Airbrush og pinstriping på alt mulig annet om dagen, så det blir ikke så mye karosseri lakkering=)


                blir vell ferdig med denne i morgen tror jeg. fargen er blandet selv, er vell ment som gunmetal farge

                Er du blitt ferdig med Mustangen eller? er veldig spent på åssen den ble....
                - Trond-Vidar S. Hansen| 1993 modell | HPI Savage 3.5 | HPI Savage m/SH 28 | Tamiya TT-01 | Helikopter E-Sky Lama V4 -
                - - - - - - - www.xs-modellhobby.no - - - - - - - - -

                Comment


                • #38
                  Originally posted by TroVid View Post
                  Er du blitt ferdig med Mustangen eller? er veldig spent på åssen den ble....
                  jepp denne er ferdig men klistremerker mangler, også måtte jeg reise bort i helgen så bilder kommer ikke før mandag desverre
                  Svein Tore Iversen '86
                  TTO1D Audi
                  In real life - Audi S4(330hk)

                  Comment


                  • #39
                    færdig =) men tok ikke så supre bilder. skal ta et par sjikkeli bilder senere i dag
                    Attached Files
                    Svein Tore Iversen '86
                    TTO1D Audi
                    In real life - Audi S4(330hk)

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Audi-drifter View Post
                      færdig =) men tok ikke så supre bilder. skal ta et par sjikkeli bilder senere i dag
                      Ble drit kul den....... gleder meg til å se resten av bildene.... skulle hatt bredere dekk på den hjula går for langt inn syns jeg. Eller bredere hex og mer offset på felgene...
                      - Trond-Vidar S. Hansen| 1993 modell | HPI Savage 3.5 | HPI Savage m/SH 28 | Tamiya TT-01 | Helikopter E-Sky Lama V4 -
                      - - - - - - - www.xs-modellhobby.no - - - - - - - - -

                      Comment


                      • #41
                        det trengs litt offset ja=P men han som eier bilen har 4 eller 5 mm innpress så det kommer til og se bedre ut da=) jeg har bare 2 sett med felger som er samme i dim
                        Svein Tore Iversen '86
                        TTO1D Audi
                        In real life - Audi S4(330hk)

                        Comment


                        • #42
                          Du må legge ut bilder av resten når du er ferdig!!
                          Sintech GT-8|Force 3,5cc

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X