Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeep Wrangler karosseri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeep Wrangler karosseri

    Har tittet litt etter det på nettet, men ikke funnet noe enda!

    Er det noen som kan hjelpe meg her, helst butikker i Norge!
    Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

  • #2
    Veit ikke hvordan bil du skal ha det på men her er ett: http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...tegoriID=10000
    Xray T2 009, Shepherd, Team C TC02, Futaba
    www.adamsracing.co.uk
    sigpic

    Comment


    • #3
      Glemte å si det i stad. Karosseriet er til en 1:10 monster truck. Og det karosseriet der, er til en 1:8 bil.
      Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

      Comment


      • #4
        Tenker du på Tamiya sitt???
        Attached Files
        NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
        RC4WD Team Driver

        Comment


        • #5
          Originally posted by WildTriaL View Post
          Tenker du på Tamiya sitt???

          Ja, hvis dem passer til 1:10 biler så. Sammen åssen merke det er bare det passer. så på hjemmesiden til tamiya, (amerika) men det var ikke noe fakta om det ene dem hadde der!
          Last edited by MacGyver; 26 June 2008, 15:17.
          Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

          Comment


          • #6
            Er det mulig å få tak i den i Norge?
            Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

            Comment


            • #7
              kan du linke til det du fant? har litt lyst på et slikt jeg også=)
              Sunnfjord RC Klubb
              Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

              Comment


              • #8
                Originally posted by slr88 View Post
                kan du linke til det du fant? har litt lyst på et slikt jeg også=)

                Den her fant jeg, men jeg vil helst kjøpe den i Norge!
                Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

                Comment


                • #9
                  Du er klar over at det karosseriet du linker til er ett ABS karosseri, og veldig vanskelig å finne?
                  Hvis ikke veldig dyrt.

                  Comment


                  • #10
                    hmm, abs er jo god som knall det da=) skal bruke det på en cc-01=) når jeg skal ut å herje, vill ikke ødelegge pajeroen.. (noen som veit om det finner i lexan da eller om jeg får tak i pajeroen i lexan/abs??)
                    Sunnfjord RC Klubb
                    Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Pete359 View Post
                      Du er klar over at det karosseriet du linker til er ett ABS karosseri, og veldig vanskelig å finne?
                      Hvis ikke veldig dyrt.
                      Nei, det står ikke noe fakta om det, så det visste jeg ikke! Men hvor kan jeg finne et karosseri som er til en 1:10 monster truck da?
                      Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X