Announcement

Collapse
No announcement yet.

lykthus og stickers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lykthus og stickers

    hvor får dere tak i klistremerker som "japan auto" og "pirelli" siden de ikke er med på noen karosserier?
    Lykthus? hvor finner dere det? vet at det er med frontlykter på mange biler men er kult med baklykter også da.

  • #2
    Mange Printer ut merkene. Yokomo og tamiya lager lyktehus til mange av karosseriene sine.

    Comment


    • #3
      Originally posted by thombek View Post
      Mange Printer ut merkene. Yokomo og tamiya lager lyktehus til mange av karosseriene sine.
      jeg ser at yokomo har med rimelig mange stickers i drifting bilene sine også vet du om det er med lykthus på de fleste? fant ingenlykt hus under "acessories"...

      Comment


      • #4
        hvor får man bestilt yokomo karosseri og deler? er det bare å gå til sin lokale hobby butikk eller må man på noen spesielle?

        Comment


        • #5
          http://www.genkidoridori.com/ , www.rcmart.com og ebay har yokomo deler..
          I Norge veit jeg bare om http://www.modellers.com/ som har noen få deler til denne modellen

          Comment


          • #6
            okei, blir det ikke dyrt med frakt siden det er i england og sånt?

            Comment


            • #7
              ikke nødvendigvis, kommer ann på vekt osv.. men en rundt 20-30$ må man kanskje regne med.. tilsvarer 100-160 norske kroner.. men hvis jeg har feil, så håper jeg noen retter meg på det hvertfall

              Comment


              • #8
                www.rcmart.com og www.genkidoridori.com har karosserier og lyktehus. Blir mye billigere enn i norge.

                Comment


                • #9
                  tusen takk for all hjelp. men det står ikke noe info om bredden på karosseriene eller lengden mellom hjulbuene. vil det passe på en hpi rs4 18ss?

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X