Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvor få tak i billig airbrush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hvor få tak i billig airbrush

    lurer på hvor jeg kan få tak i billig airbrush me kompresor og alt tilbehør en billig variant

  • #2
    biltema har både paintbrush og oljefri kompressor. Men om det er bra eller billig vet jeg ingen ting om - noen som har noen erfaringer? Lurte på å kjøpe et sett nemelig...
    sigpic
    MCD StadiumTruck m/ Race Porta Pro Mod 27,2 og RN potte

    Comment


    • #3
      Jeg kjøpte airbrush på Clas Ohlson til 400kr eller noe. Helt grei nok om man ikke er proff. Det er sånn dualaction med både justering av lufttrykk og malingsmengde. Bruker en standard kompressor kjøpt på Eurospar eller noe som pappa har i garasjen. Funker for mitt enkle behov. Passer på å tømme kompressor for fuktighet først.
      RC Drift Club Norway | LMBK

      Comment


      • #4
        Jeg kjøpte en slik http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...m=130244546561

        Fikk tak i ett par overganger på tess å vipps så funka den. Bare å kobble i kompressor i garagen Ca 130kr å den fungerer som bare det denne. Til ny begyner bruk vertfall.
        Gassar til det raser
        Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X