Announcement

Collapse
No announcement yet.

ditt skyline karosseri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ditt skyline karosseri

    trenger inspirasjon til lakkering av skyline karosseri. hvis dere kan legge ut bilder av deres skyline så hadde det vært kjekt.

    vet noen hvor det går an å få tak i lyktehus til skyline R34?

    håper det kommer mange bilder som kan hjelpe meg og mange andre med valg av lakkering.
    Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
    Sandnes Osteopati Senter
    http://www.osteopaten.info/index.html

  • #2
    Skyline R34 til Tamiya mener jeg det husker at det fulgte med lyktehus ellers er det ikke verre enn at Yokomo lager lyktehus til Nissan Skyline R34 URAS BLITZ versjonen til ken nomura i D1. Her er en Skyline jeg har hatt:




    Nikko=)
    YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

    Comment


    • #3
      fin den, men jeg synes den er litt for original. (ikke frekt ment)
      er ute etter noe spesielt og unikt

      vet noen foresten hvor det går an å få tak i skyline R34 ulakert i norge eller utland?
      Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
      Sandnes Osteopati Senter
      http://www.osteopaten.info/index.html

      Comment


      • #4
        Hele eBay er full av ulakkerte karosserier. Har hatt to andre skyliner før som det var litt mer stæsj på. Den grå Skylinen på bildet var fra Speedway faktisk. Yokomo, tamiya, speedway, abc hobby +++ fler har Skyline du søker. Mest detaljert vil nok være et fra Yokomo.


        We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!

        Buy & sell electronics, cars, clothes, collectibles & more on eBay, the world's online marketplace. Top brands, low prices & free shipping on many items.

        Tower Hobbies carries an expansive collection of RC cars, RC airplanes, RC boats, model trains, sot cars, and supplies for all hobbyists.

        YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

        Comment


        • #5
          Mitt skylinekarosseri, 1:1, da. KAnskje litt plain lakkjobb for driftegutta, men jeg mener det er slik Skylinja skal se ut
          Attached Files
          Mini-Z: MR02 (x2)
          1:8 : Inferno ST-R børsteløs, Inferno MP9 nitro
          1:1 : -95 Nissan Skyline GTS-T m/skilter (vurderes solgt, gi bud!), -06 Volkswagen Passat

          Comment


          • #6
            Karosset mitt.. Fargen er sykt fin i solen =D


            Team Assiciated B44 / Tamiya M-05 Pro / TT-01 på hylla
            Spectrum - LRP - Ko Propo - Intellect
            sigpic

            Comment


            • #7
              Originally posted by tim56 View Post
              fin den, men jeg synes den er litt for original. (ikke frekt ment)
              er ute etter noe spesielt og unikt

              vet noen foresten hvor det går an å få tak i skyline R34 ulakert i norge eller utland?

              www.genkidoridori.com
              Driftbra side
              Team Assiciated B44 / Tamiya M-05 Pro / TT-01 på hylla
              Spectrum - LRP - Ko Propo - Intellect
              sigpic

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X