Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som veit kor man får kjøpt fake kompressor med luft inntak ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som veit kor man får kjøpt fake kompressor med luft inntak ?

    Noen som veit kor man får kjøpt fake kompressor med luft inntak ? har sitt disse på fks noen av Savage hpi karosseriene..sikkert sånn som limes eller skrues på,fremmpå panseret på karosseriet.. takker for svar..veldig intrisert av sånne
    Last edited by Einart; 6 November 2008, 20:39.
    Hpi Savage Mach 28
    Arrma Raider ,Traxxas slash 4x4
    Tamiya ta-05 camaro ss og Bel air - Hpi rs4 evo+ 3.0c mustang m custom innsug

  • #2
    Noe slik som dette ?:
    Attached Files
    Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
    Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
    TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

    Comment


    • #3
      Originally posted by djegga View Post
      Noe slik som dette ?:

      ja det hadde funka fks men trenger kunn den slangen med luftfilter boksen og luft inntaket da evt, det dere er vell orginalt på mad force monstertruckene fra kyosho ? veit du kor eg kan få kjøpt det evt?
      Hpi Savage Mach 28
      Arrma Raider ,Traxxas slash 4x4
      Tamiya ta-05 camaro ss og Bel air - Hpi rs4 evo+ 3.0c mustang m custom innsug

      Comment


      • #4
        Det filteret er til Giga Crusherne til Kyosho
        Her har du en exploded view av bilen og der viser filteret + hva delene heter
        Last edited by RCislife; 7 November 2008, 20:04.
        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

        Comment


        • #5
          Det er til Giga Crusher, og jeg har tilfeldigvis et liggende skjønner du!

          PM me for info!
          Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
          Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
          TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

          Comment


          • #6
            ja har fått tak i den typen innsug med luftfilter..må bare få tak i den slangen fra forgasseren og nå.. dette blir muligens montert på ett mustang eller camaro karosseri nitro 1/10 bil...hehe...om det blir plass til det da...eller så blir det montert på savagen min..
            Hpi Savage Mach 28
            Arrma Raider ,Traxxas slash 4x4
            Tamiya ta-05 camaro ss og Bel air - Hpi rs4 evo+ 3.0c mustang m custom innsug

            Comment


            • #7
              da har eg fått tak i giga crusher luft intaket med luftfilter å kjo og hei og har montert det på en av mine 1/10 asfalt bil, med mustang 66 karosseri og 69 camaro ss med litt modifisering av luftslanger og bøyer funket det bra og fått det tett rundt om..så nå står det ett gigantisk luft inntak ut panserene på mine muskelbil karosserier hehe blei litt stili,
              Hpi Savage Mach 28
              Arrma Raider ,Traxxas slash 4x4
              Tamiya ta-05 camaro ss og Bel air - Hpi rs4 evo+ 3.0c mustang m custom innsug

              Comment


              • #8
                bilde?
                Sunnfjord RC Klubb
                Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

                Comment


                • #9
                  Originally posted by slr88 View Post
                  bilde?

                  hehe ja eg skal se om eg får lagt inn bilder..har bare bildene på tlf min
                  Hpi Savage Mach 28
                  Arrma Raider ,Traxxas slash 4x4
                  Tamiya ta-05 camaro ss og Bel air - Hpi rs4 evo+ 3.0c mustang m custom innsug

                  Comment


                  • #10
                    her er da bilen eg har satt på luftinntaket på





                    Last edited by Einart; 20 November 2008, 03:25.
                    Hpi Savage Mach 28
                    Arrma Raider ,Traxxas slash 4x4
                    Tamiya ta-05 camaro ss og Bel air - Hpi rs4 evo+ 3.0c mustang m custom innsug

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X