Announcement

Collapse
No announcement yet.

Airbrush prob.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Airbrush prob.

    Hei er det noen som kan hjelpe meg litt med en Airbrush. Jeg har en pistol som jeg kjøppte på nettet. HAr ikke navn men det er ganske identisk med Biltema sin. Jeg har en kompressor med tank til å drive den og jeg bruker parma farger. Problemet er at det kommer så lite lakk ut. Lakk bokser bruker jeg og der er det veldig mye som kommer ut. Når jeg lakker på maks så kommer det så lite ut av pistole at det er irriterende.
    Hav må jeg stille på for å få mer lyakk ut? Mer trykk mindre trykk mer tynner mindre tynner.
    Vet det er vanskelig å troubleshoote online men kom med forslag slik at jeg kan teste de ut
    Otto
    Otto Ødegård 1976 : Sandnes

  • #2
    Skal vel mere trykk til om du skal ha mer lakk. mellom 2-3 bar om det er faste farger.
    Ikke problemer med den lakken jeg med en billi airbrush frå ebay. Kan tynne den med en dråpe van. Er parma sin så er det vel faskolor du bruker. Det er jo vannbasert..
    Gassar til det raser
    Vidar Brakstad 28år -Romsdal RC klubb- TT-01 Novak GTB ESC 5,5T, Xray T2 US\EU Nosram ESC Nosram 4,5T, og en offroad tt-01 7.5T pp

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X