Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mine lakka karosserier.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Synes 350z så bare skitten ut.. Men men smaken er som baken

    Sondre

    Comment


    • #17
      Du må FOR ALLT I VERDEN bruke Rc-lakk. Suger så jæævli når du får smellt etpar ganger og lakken flasser "/

      Sier ikke det må skje, men i de fleste tilfeller skjer det -.-

      Her i huset lakkes det ikke karrosseri uten Tamiya sin karrosserilakk, da avventes heller situasjonen
      Alexander Eriksen.. -91Modell
      #Farsund RC klubb#

      Comment


      • #18
        hehe ja guttar rc lakk er best men ble råå kult med marmor lakken skal prøve den me to
        Last edited by reka04; 2 March 2009, 18:30.
        simen karlsson 1995
        Tamiya TA-05 drift TT-01E rally cross TRF 416 Super stock

        Comment


        • #19
          Jeg syntes du kom opp på et bedre nivå med BMW'n, og nissan 350Z ble fet den. Effekten i lakken var tøff. Men er enig i at du bør bruke rc-lakk hvis du har tenkt å bruke dekslene noe særlig. Kjipt med lakk som sitter dårlig, da blir en pen bil fort stygg. Går fint an å lage slike effekter med vanlige rc-lakker.

          Det blå første dekselet hadde sikkert kommet seg hvis du hadde brukt en lukkefarge, det er gjennomsiktig slik som det er avbildet iallefall. Men i det hele så synes jeg du har stor fremgang for hvert deksel, og av de du viste likte jeg BMW'n og 350Z best. Stå på
          Kåre Myklebust - 74 Skala1 - Teknisk Hobby
          DX3R-?-DX6i-Baja 5T-LST2-8ight-EK4-EB4-TA05MS-TA05ifs-MSH protos-Outrage Velocity 50-Trex 500/600E/600N/700N-33% Extra 330S-Ultimate 40S-Katana 50-Jazz 3D-

          Comment


          • #20
            Jeg lakket et kaross for ikke lenge siden med helt vanelig lakk fra Øyvins marked. Og etter mye hard kjøring så har det kun gått av en lakk bit på ca. 5x5 mm. Det er jo ikke mye.

            Men Tamiya lakken er best, den bruker jeg mye
            - Tamiya TB-01 - Tamiya TB EVO 4 Limited Edition - Tamiya TT-01R (Billigbilen) -
            - Drammen RC Klubb - www.rustanracing.com - Har du styggere bil enn meg?
            - Det gjelder og ha det rette stuket på bilen! - Audi 5.Cylinder never ending Power!

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X