Announcement

Collapse
No announcement yet.

HPI Sprint2 alu deler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HPI Sprint2 alu deler

    Noen som hvet hvor jeg kann få tak i alu deler til sprint2? hade tenkt meg blank alu deler da, bære-bruer, C-hub osv............
    Ær de muuuuuuuuuuuli...

  • #2
    Originally posted by RC-Kjell View Post
    Noen som hvet hvor jeg kann få tak i alu deler til sprint2? hade tenkt meg blank alu deler da, bære-bruer, C-hub osv............
    Jeg har kjøpt en del options part til min på towerhobbies.com. Men jeg skulle ha tingene i carbon. Se der.. mye snacks..
    Legger med link til deler til Sprint 2 fluxèn som jeg har..


    Håper du finner noe av intresse.. Kjapp levering er det også..
    Bestilte 15 og fikk dem i dag 20 januar..
    Henigr

    Comment


    • #3
      karbon er jo kult det ogso da Men en ting mens jeg har deg på tråden sann........ mange tenner er det på spur å pinnion derevene på FLUXEN din? har tenkt å kjøpe meg motoren og Esc funker det bra??
      Ær de muuuuuuuuuuuli...

      Comment


      • #4
        Originally posted by RC-Kjell View Post
        karbon er jo kult det ogso da Men en ting mens jeg har deg på tråden sann........ mange tenner er det på spur å pinnion derevene på FLUXEN din? har tenkt å kjøpe meg motoren og Esc funker det bra??
        Ja carbon er fint. Tror det sitter 92 tenners drev på den. Ut fra HPI europa så får man tak i dem fra 90 til 98 tror jeg.. Akkurat kjøpt bilen så tør ikke si det helt sikkert.. Men tror dem kommer med 92 org. Motoren og Esc er veldig bra Går veldig bra.
        Henigr

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X