Noen som hvet hvor jeg kann få tak i alu deler til sprint2? hade tenkt meg blank alu deler da, bære-bruer, C-hub osv............
Announcement
Collapse
No announcement yet.
HPI Sprint2 alu deler
Collapse
X
-
Jeg har kjøpt en del options part til min på towerhobbies.com. Men jeg skulle ha tingene i carbon. Se der.. mye snacks..Originally posted by RC-Kjell View PostNoen som hvet hvor jeg kann få tak i alu deler til sprint2? hade tenkt meg blank alu deler da, bære-bruer, C-hub osv............
Legger med link til deler til Sprint 2 fluxèn som jeg har..
Tower Hobbies carries an expansive collection of RC cars, RC airplanes, RC boats, model trains, sot cars, and supplies for all hobbyists.
Håper du finner noe av intresse.. Kjapp levering er det også..
Bestilte 15 og fikk dem i dag 20 januar..
Henigr
-
Ja carbon er fint. Tror det sitter 92 tenners drev på den. Ut fra HPI europa så får man tak i dem fra 90 til 98 tror jeg.. Akkurat kjøpt bilen så tør ikke si det helt sikkert.. Men tror dem kommer med 92 org. Motoren og Esc er veldig braOriginally posted by RC-Kjell View Postkarbon er jo kult det ogso da
Men en ting mens jeg har deg på tråden sann........ mange tenner er det på spur å pinnion derevene på FLUXEN din? har tenkt å kjøpe meg motoren og Esc
funker det bra??
Går veldig bra.
Henigr
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment