Announcement

Collapse
No announcement yet.

mobilkraner,annleggs kjøretøy..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mobilkraner,annleggs kjøretøy..

    Noen så har dette i norge.. kikka litt på youtube , og der var det mye rått.. Men er dette noe å få tak i Norge?.. Evt utenlandske internett sider?
    Ivar Selland -79
    HPI RS4 Evo 3, MADFORCE, +++

  • #2
    Her finner du noen anleggsmaskiner: http://www.gardentrucking.com/Constu...44815193242483
    Scania R620, Liberherr 574 Hjullaster
    Savage 4.6ss, Artattack snøscooter

    Comment


    • #3

      Mye (dyrt) der
      Jørgen Holthe -1982
      x Revo 2.5

      Comment


      • #4
        Gravemaskin, mobilkran, Dumper, mm

        Originally posted by aNTILooP View Post
        Noen så har dette i norge.. kikka litt på youtube , og der var det mye rått.. Men er dette noe å få tak i Norge?.. Evt utenlandske internett sider?
        Hei
        Uten å spre alt for mye reklame så anbefaler jeg at du tar en titt på denne linken:


        (Samme merke som Graupner re-brander)
        ______________________
        Mvh
        Vegard Flaamo -76 mod.

        Comment


        • #5
          Jeg har den gravemaskinen fra graupner, men er ikke til å anbefale. For å si det rett ut er det søppel.....
          Scania R620, Liberherr 574 Hjullaster
          Savage 4.6ss, Artattack snøscooter

          Comment


          • #6
            Originally posted by jostein81 View Post
            Jeg har den gravemaskinen fra graupner, men er ikke til å anbefale. For å si det rett ut er det søppel.....
            Hei
            Sammenlignet med modeller for 6-7.000,- kr og oppover, så er det åpenbart at kvaliteten er dårligere .
            Hvis du tar i betraktning at prisen er kr 1249 (og alle som er medlem av en rc klubb får i tillegg 10% rabatt) er "kvalitet vs pris" meget bra.

            Min junior på 6 år og hans kompiser har MANGE timer med gravemaskinen, dumperen og hjullasteren fra Hobby Engine. Jeg kjøpte en pose med Leca kuler og la utover, og de var nærmest i himmelen (Ja, det var gøy for far også).

            Produktene anbefales for både innendørs og utendørs "anleggsplass lek", men de løfter ikke grus, stein og andre tunge materialer. Leca kuler passer utmerket og meget realistisk
            ______________________
            Mvh
            Vegard Flaamo -76 mod.

            Comment


            • #7
              Originally posted by jostein81 View Post
              Jeg har den gravemaskinen fra graupner, men er ikke til å anbefale. For å si det rett ut er det søppel.....
              Har vurdert denne selv, men nå ble jeg skikelig usikker.
              Hvordan er muligheten for å bygge om denne da?
              Eller er det altfor mye som man bør rette på på denne, til at det er noen som helst vits?

              Comment


              • #8
                Originally posted by Marder Beetle View Post
                Har vurdert denne selv, men nå ble jeg skikelig usikker.
                Hvordan er muligheten for å bygge om denne da?
                Eller er det altfor mye som man bør rette på på denne, til at det er noen som helst vits?
                Tenkte selv på bygge den om, men der er for mye som må endres så har lagt det prosjektet på hylla. Dette er min mening
                Scania R620, Liberherr 574 Hjullaster
                Savage 4.6ss, Artattack snøscooter

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X