Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anleggsmaskiner scala 1/50 fra Kyosho

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anleggsmaskiner scala 1/50 fra Kyosho

    Hei!

    Lurer på om noen flere har observert at det er på gang RC graver, dozer og tipptruck i scala 1/50 fra kyosho. Synes det er rart det ikke er laget noe tråd om dette her så jeg slenger opp en. Har fulgt disse maskinene i et drøyt år og ventet på lansering.

    Nå er Bulldozeren offisiellt sluppet på hjemmesiden til Kyosho.

    Håper den kommer til norge snart og at gravern og dumpern følger på.

    Noen andre som venter på disse??

  • #2
    sånn uten at jeg vet noe mere en det du sier så¨syns ejg jo det er trist om de lager slikt i 1/50 i stede for å alge noe nærmere scala til tamiya og resten av de som lager maskiner og lastebiler...
    Arne Gabrielsen (-75)
    bil savage 3,5,3 trinns kasse,revers modul,double brakes,
    ,Tamiya knight hauler og snart tippsemi til den

    Comment


    • #3
      Hvilken type last skal disse frakte og lesse da, støv?

      Comment


      • #4
        Når vi får se dette i levende live etterhvert som jeg håper så vil dere kanskje ikke synes at 1/50 scala er så verst alikevel

        Gravern som kommer er en Komatsu PC 1250. I virkeligheten så veier denne gravemaskinen over 130 tonn. Så den er ganske så diger i real life eller såkalt 1/1 skala så størrelsen trur jeg blir helt topp egentlig.

        Bulldozeren D575 og dumpern er i samme stilen. Altså noe av av det største som går i verden. Dette kan ikke sammenlignes med den lokale gårdsgravern de fleste vanlige dødelige ser for seg som en anleggsmaskin.

        Synes det er like greit at folk googler: kyosho komatsu for mer info. Derfor legger jeg ikke inn no link. Sjekk og youtube for å få en følelse av størrelsen.

        Ser for meg at dette kan bli dritmorro på stuebordet jeg altså!! Det er første gang dette blir presentert i mer mainstream form til en forhåpentligvis vettug pris.

        Jeg vet ikke om noen annen produsent som har laget dette med fullfunksjon funksjoner før uten at det har kosta skjorta og fungert på avansert hydraulikk.

        Post gjerne hvis dere finner noe rundt omkring hvis de finnes i salg. Eller noe info om når de kommer til norge.

        Synes det er overraskende at ikke fler her inne hadde hørt om disse herlighetene. Håper denne tråden hjelper!!

        Comment


        • #5
          Bumper denne!

          Noen som vet noe? Venter fortsatt på at disse skal komme inn i landet..noen andre som har lagt merke til disse??

          Forunderlig at det ikke er mer blest rundt disse maskinene inne i dette forumet.

          Må jo ha anleggstreff når disse vognene kommer seg ut til folket

          Comment


          • #6
            video av 1:50 anleggsmaskiner

            YouTube - kyosho bulldozer3



            ole
            getting high by digging deep

            Comment


            • #7
              This infra-red remote controlled model of the massive Komatsu PC1250-8 Hydraulic Excavator features great detail and a full range of driving and shovel movement. Includes a four-stick six-channel controller to control all that movement. All you need to get to work with this beast is batteries (requires four AAA and one 9-Volt battery; sold separately) and a Philips-head screwdriver. Other than that, it's fully assembled and ready to go! This version operates on Band B. Please note that the photos shown are of a prototype; the production version may vary.


              håpe dato her stemmer, 26 oktober
              Ole Larsen MY84
              |Pajero MTW|Blizzard EP|TT-01R/D|
              www.banzaicarclub.net

              Comment


              • #8
                synd de bare er så små og ikke kan brukes sammen med tamiya sine lastebiler
                Bernt Vogel ('84)
                Tamiya Scania R470 + henger

                Comment


                • #9
                  Sant nok men prisen er nok også "småere" håper jeg.....

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by olechr_larsen View Post
                    http://www.hlj.com/product/KSH66002B?nav=rss

                    håpe dato her stemmer, 26 oktober
                    Snakket med en Kyosho forhandler idag. Han sa at disse maskinene var beregnet på det asiatiske markedet, og således ikke kom til Norge. (ihvertfall ikke enda)

                    Comment


                    • #11
                      får handle fra asia da veit dere=)
                      Sunnfjord RC Klubb
                      Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

                      Comment


                      • #12
                        kan vi ikke høre litt rundt alle som er intr i disse maskiner med våre lokale hobbysjapper?

                        Så poster vi det vi hører om det her. Håper disse kommer inn i landet. Ellers er det jo bare å kjøpe fra asia som du sier. men kunne faktisk godt tenkt meg å handla en i en lokal norsk sjappe.

                        Er det mange nok folk som spør om disse modellene rundt om så kan det jo hende Kyosho gutta tar til vettet og fører det inn i norsk sortiment.

                        Garantert at dette vil gå som varmt hvetebrød hvis det kommer for salg i Norge.

                        Comment


                        • #13
                          Da er Bulldozer KOMATSU på plass hos stella!http://www.stellamodels.net/catalog/...oducts_id=3740

                          Comment


                          • #14
                            da er en stk komatsu dozer på vei fra hong kong til trøgstad

                            skal gi et referat når den ankommer,må nok garantert ha gravern

                            også når den kommer.litt dum skala men pytt pytt.(må ha bare må ha)


                            ole
                            getting high by digging deep

                            Comment


                            • #15
                              hehe:P så du måtte bare ja Olehehe, har lyst på sånn jeg også, men sparer heller til Leimbach sin Liebherr

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X