Announcement

Collapse
No announcement yet.

Radiostyrte motorsykler, flere enn meg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Er det forresten noen her som kjører Kyosho sine 1:8 sykler her? Må jo være fine å kjøre inne med...

    Har vurdert å kjøpe en sånn, men den koster en del så jeg gidder ikke før jeg vet det er flere å kjøre sammen med...

    Comment


    • #17
      Kulepennfjærer blir nok litt for smått. Jeg bare strakk de fjærene som satt der litt, så de ble 6-8 mm lengre.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Lord_Helmet
        2. Dekkene syklen kommer med, og spesielt framdekket, er så dårlig det får blitt. Byttes med en gang!

        3. Det mye å hente på å flytte veltebøylene så langt bakover som mulig, for å unngå at syklen understyrer ut i geografien hver gang bøylene er nede i underlaget.
        -Dette er nok det man bør få gjort noe med først. Her er det en god del å hente i forhold til kjørbarheten.


        4. Festet for styret kan med fordel flyttes noen mm ned i ramma (nye hull må borres), det gir bedre bakkeklaring og mindre svingradius.
        -Glemte å legge til at de nye hullene borres 6-8 mm nedenfor de orginale.

        Comment


        • #19
          Dæng!! Tenkte på fjærene i gaffelen jeg. Kulepennfjærer gjør nok jobben på styrestaget, ja. Sorry, sliten i hue i dag...

          Comment


          • #20
            Originally posted by Lord_Helmet
            Er det virkelig ikke flere som har rc mc'er? Jeg vet det er solgt noen Kyosho 1:8 sykler i Oslo-området. Det må da være noen eiere av disse som bruker dette forumet..... Kom igjen folkes! Motorsykler er MORRO!!!

            Legger ved noen videoer

            Slow motion clips (tar litt tid å laste)
            Wheelie session
            TT ducati 999 med 4takter
            Top speed record attempts

            hehe, jævlig tøft :wink:
            Kenneth, `89,

            Comment


            • #21
              Utrolig fett! Jeg har netopp kjøpt meg bil så kommer nok ikke til å kjøpe enda, men det der må definitivt prøves!!
              Frank Berg 93'
              -------------
              HoBao Hyper TQ 7 RTR <3
              -------------
              Drive hard, Go pro!

              Comment


              • #22
                teste drifting dekk bak noen da:P+ film:P
                xxx-s e-racer,drifter.
                Gøran Arntsen 1992 model.fra trondheim

                Comment


                • #23
                  Drar frem denne igjen ...

                  Er en kar på Finn.no som vil selge Nuova Faor SF501, samtidig en på forumet her som har en Thunder Tiger utgave.

                  Er det bare meg, eller er TT et mye bedre merke i forhold til deletilgang etc?

                  Sitter å vipper på om jeg skal handle eller ei.. Og da gidder jeg i alle fall ikke shoppe noe ræl.

                  Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                  - NiceShot.no

                  Comment


                  • #24
                    Deletilgangen til Thunder Tiger generelt er jo bedre iom at det er ett st&#248;rre merke med bredere produktspekter, men det vil forundre meg ganske mye om du finner deler til TT motorsykler i den f&#248;rste butikken du stikker innom. Deler m&#229; nok i praksis betsilles uansett. Det kjappeste og enkleste er nok &#229; handle deler via nettet, uahengig av hvilken modell du eventuelt skulle havne p&#229;. Det er noen butikker b&#229;de i uk og usa som har en god del deler til b&#229;de TT og NF, og ett par andre merker. Hadde v&#230;rt morro om det dukket opp noen sykler her og der.

                    NF er muligens en hakket bedre modell p&#229; bane (rett fra esken), men p&#229; en annen side s&#229; er det plass til st&#248;rre motorer i TT'ene. Jeg har sett bilder og film av en TT 999 med OS 4-taksmotor. Det er sm&#229;t&#248;ft, om jeg skal si det selv... hehe
                    Last edited by Helmet; 15 March 2008, 15:23.

                    Comment


                    • #25
                      Rc mc ttr1

                      Nei da, du er ikke alene. Har en TTR1 elektrokjerre som jeg akkurat har fått til. Plundret m styring men virker nå med 2 litt stive kulepennfjærer. kjører novak 15 turn børstemotor enn så lenge. Er det en kan sette i av børsteløst og regulator? trenger også no dekk m grep. noe å anbefale? gå for dem mykeste? =) blir nok noen runder på banen i Kodal, Sandefjord snart snøen går. bor 15min unna =)

                      mvh Morten H

                      Comment


                      • #26
                        Artig!

                        Da blir det jo noen som kjører mc der oppe i alle fall =) ..
                        Jeg fikk egentlig ikke TT sykkelen noe særlig til fant jeg ut, så
                        handla NF i stedet (står litt her).

                        Her fulgte det med PMT 20shore dekk, noe jeg tror kan funke veldig bra.

                        I forhold til motor på NF'en så er jeg fortsatt usikker på om jeg skal gå for
                        6,5turn eller 3,5 turn, men etter en test-spinn av TT sykkelen med 3,5T
                        så tror jeg jammen det blir i overkant overkill på en bane med godt grep
                        (prøvde på P-plassen til BM Carlsen.. Masse grus og greier.. heftige hjulspinn =)
                        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                        - NiceShot.no

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X