Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mine RC-leker.
Collapse
X
-
-
Lakkert senteret på felgene sort matt.

Humwee til High Liften.

Skal lakkeres med Tamiya PS-9 Grønn
Comment
-
Ferdig lakkert, ble brukbart.
Er kun for å ha noe mindre sårbart på bilen en F-350 karosseriet med alle lysene etc.
Comment
-
Takk for det
Har satt inn igjen fjærene i demperene til High-Liften, ble for myk uten med bare 1 bladfjær.
Comment
-
ta en titt på detteOriginally posted by traxxas jato 3.3 View Postfu faen!! korsn får du til å lager bilan så jævli bra??
sjokkert
MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel
Comment
-
Dekkene i innlegg #1 er ABS ja.
En liten update ellers:
Den store grå Hummeren er plukket i 100 deler og skal bygges om fra "jalla europris" til noe litt mer brukendes.
Det gamle systemet var 12V med et bittelite batteri, treg 2-trinns motor og 1-trinns sving.
Nå blir det som en normal RC-bil
Ny lakk først og fremst, så...
7,2V
HBX Servo
GT3 motor
Tamiya ESC
Hitec FM mottaker
LED lys rundtom.
etc...
Bruker litt jeg har fra før og så har jeg kjøpt inn noen billige deler for å prøve å få den i stand. Girkasse, og understell ellers må jeg bruke opp igjen.
Ikke sikkert jeg får den sammen igjen i det hele tatt da det er benyttet ganske mange sære patenter på det meste - derfor en forsiktig start
Men bilen er tøff, og guttungen på 3år er svært glad i den, så det er verdt forsøket.
FØR:
Comment
-
Mer GPM alu deler på TT01 bilen.
Nye justerbare coilovers dempere, hjulmuttere, øvre/nedre bærearmer bak/fremme og gearboks bak med dempertårn.

Comment
-
Blått er flott. Men bytt om venstre forhjul med høyre bakhjul
Comment
-
Må ikke henge deg opp i slike detaljer
Hjulene bare henger der, og bilen blir nok stående slik til våren igjen.
Comment
-
stående? hva er det for noe tull?Originally posted by Roy View PostMå ikke henge deg opp i slike detaljer
Hjulene bare henger der, og bilen blir nok stående slik til våren igjen.
Christian Torvetjønn - 85
Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment