Announcement
Collapse
No announcement yet.
Et knippe frekke Bajaer
Collapse
X
-
Last edited by goddamnswede; 29 November 2007, 16:56.sigpic
HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum
Comment
-
Hvor har du dette bilde fra? Skal se litt etter inspirasjon fra denne om det er mulig å finne bilen på nette en plass...Originally posted by goddamnswede View PostAt vi ikke alltid enes om hva som er den beste LS å få kjøpt er greit, men at det er mange pene Bajaer i omløp er det ingen tvil om.
Smaken er som Baken.
Øystein Vetting - 84. - HPI Baja 5B SS. Spektrum DX3R
Comment
-
sigpicThomas Edvardsen
Bil: Orginalt en Savage 25 med ødelagt motor
Tenker på en Nosram 28 :P
Comment
-
det blir nok baja på meg og innen ca 3 mnd etter jul (må skaffe nok peng) men hvor er det dere foretrekker å betille fra? skal kjøpe ss'en, så det blir nok et ganske bra kaross på meg å!biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell
"I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''
Comment
-
Slik det ser ut for øyeblikket kan det ta en stund før SS blir lansert i norge. Mulig jeg tar feil men om det er tilfelle er www.davesmotors.com helt klart en mulighet.
899USD er ikke svinedyrt akkurat. Radio/servoer medfølger ikke.sigpic
HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum
Comment
-
siden det ikke følger medservo og radio, må jeg jo kjøpe det selv. hvem foretrekker dere, og hva koster det? og hva er den billigste radion/servo du får til baja?biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell
"I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment