Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mine prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det karos digger eg, sykt tøft, stå på =D

    Comment


    • #17
      Originally posted by Mats15 View Post
      Ble veldig fin men du skulle ikke lakkert vinduene, men hvor bestilte du Trueno karroseriet?
      jeg veit jo det
      Men når men er litt treg i huet så tar det litt tid før man kommer på at det var litt dumt. Rakk ligsom og legge noen lag før jeg kom på det.

      Kjøpt på rcmart. Syntes det er kulere på en måte enn feks AE86 karossen, alle har det ligsom.

      R32 karosseriet tenkte jeg og lakke i sort matt med evtuelt sort blanke vinduer og hvite felger.
      Christian Torvetjønn - 85
      Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

      Comment


      • #18
        Originally posted by gspott View Post
        jeg veit jo det
        Men når men er litt treg i huet så tar det litt tid før man kommer på at det var litt dumt. Rakk ligsom og legge noen lag før jeg kom på det.

        Kjøpt på rcmart. Syntes det er kulere på en måte enn feks AE86 karossen, alle har det ligsom.

        R32 karosseriet tenkte jeg og lakke i sort matt med evtuelt sort blanke vinduer og hvite felger.
        Ser unektelig teit ut med blå vindu, men regner med det fulgte med klistremerker for å tape de fra utsiden...
        Lakker du karosseriet mattsvart, ville jeg heller brukt sotspray på vinduene, istedet for blank lakk..!!

        Hvite felger på svart bil slår aldri feil..:mrgreen:
        Runar Krogstad 75 mod
        Inferno US Sport, Losi 8-T, Tamyia TB02 D, Xray NT 18MT, E-Flite Blade CX2, Swift Delta, Kyosho MiniUm, Sunstorm 1000

        Comment


        • #19
          Får vel legge ut bilene som har fått en gjennomgang i dag på div ting og andre har blitt satt sammen.
          Står bare å venter på sommeren

          Noen som har prøvd 2.2size paddle hjul på el buggy før?
          tviler på at motoren klarer å dra noe serlig, men må bare prøve i ett sandtak.

          EDIT: hjelper å legge ved bildet da
          Attached Files
          Last edited by gspott; 5 February 2008, 21:57.
          Christian Torvetjønn - 85
          Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

          Comment


          • #20
            Endelig lakka r32'en også. Men kan ikke akuratt stole på farge kodene som står på boksene tror jeg. Syntes hele bilen er sort blank jeg og ikke noe matt noen plass, men men....

            Dekaler kommer så bilen ikke blir så veldig "kjedelig" av seg.




            Christian Torvetjønn - 85
            Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

            Comment


            • #21
              Originally posted by gspott View Post
              Endelig lakka r32'en også. Men kan ikke akuratt stole på farge kodene som står på boksene tror jeg. Syntes hele bilen er sort blank jeg og ikke noe matt noen plass, men men....
              Det er vel ikke lakken som er blank, det er karosseriet
              Sunnfjord RC Klubb
              ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

              Comment


              • #22
                Originally posted by djupevik View Post
                Det er vel ikke lakken som er blank, det er karosseriet
                rett det du=)¨
                karosseriet har samme funksjon som klar lakk
                Sunnfjord RC Klubb
                Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

                Comment


                • #23
                  Originally posted by slr88 View Post
                  rett det du=)¨
                  karosseriet har samme funksjon som klar lakk
                  ja vel ja... mer enn hva jeg var klar over, men det skal jeg huske på, derfor bilen blei så shiny
                  Christian Torvetjønn - 85
                  Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by gspott View Post
                    ja vel ja... mer enn hva jeg var klar over, men det skal jeg huske på, derfor bilen blei så shiny
                    jepp=)
                    fa veit du det=)
                    går jo ann å lakke på utsida, men blir fort flass og stygt av det--

                    EDIT:
                    men vil tro det blir enda blankere med svart som ikke er matt vell å merke
                    Last edited by slr88; 24 April 2008, 23:47.
                    Sunnfjord RC Klubb
                    Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Mats15 View Post
                      Ble veldig fin men du skulle ikke lakkert vinduene, men hvor bestilte du Trueno karroseriet?
                      Finner det også her
                      sigpic
                      Team Magic G4S--Novarossi--Tornado--Nomadio React
                      Tamiya M03R--HPI Sprint 2 Stage-D

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Larzaruz View Post
                        Det er coupe saken det, jeg har sedan vettu. Men coupe er jo mere populært.
                        Christian Torvetjønn - 85
                        Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

                        Comment


                        • #27
                          Jada

                          Nice lakkert den Skyline'n Har R32 selv jeg, som fulgte med driftebilen.. Men det var sølvgrå :/ Tror jeg skal gjøre sånn som du har gjort ;D Likte Trueno'n og ;D
                          sigpicMorten Nilsen 1989
                          Har mye rart innen RC..

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X