Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva skal man kalle denne da? Losi Micro...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hva skal man kalle denne da? Losi Micro...

....Desert Raminator?
    Attached Files
    Last edited by djupevik; 30 March 2008, 00:38.
    Sunnfjord RC Klubb
    ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

Den der såg mye bere ut en DT

Comment

Hehe, ja jeg synes det ble bra. Skikkelig store og myke dekk! Men det ble litt mindre bunndrag merket jeg, tror det er på tide med børsteløst Nå som jeg har bygget om til dt så tror jeg det skal gå bra med en vanlig litt stor AM mottaker uten plastikken på også Så slipper jeg å måtte invistere i dyr spectrum med det første.
      Last edited by djupevik; 30 March 2008, 00:38.
      Sunnfjord RC Klubb
      ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

Comment

Jeg kan herved konkludere med at raminator dekkene er det man skal ha om man vil kjøre micro ute! Istedenfor å slenge og velte for en hver minste ujevnhet er den faktisk meget stabil med denne kombinasjonen av store dekk og langt chassi.
        Sunnfjord RC Klubb

Comment

Litt speed-test av 10250kv brushless

Har problemer med at batteriet kutter når jeg gir for mye gass i begynnelsen, så aksen gir ikke rett inntrykk, men toppfarten får man et lite innblikk i.. Dette er med minste pinjongdrev på motoren også.

YouTube - Brushless Micro Desert Raminator
          Sunnfjord RC Klubb

Comment

ser no ut som den gikk bra den ja=)
            Sunnfjord RC Klubb
            Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
            Welcome to our newest member, Mortenporten.
            Working...
            X