Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drifting på geiteryggen i skien 3/5-08

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drifting på geiteryggen i skien 3/5-08

Meg og noen kammerater sliter til tider med at det er fuel touring folk ute på banen på geiteryggen og kan derfor ikke drifte der.
    I helge kom vi over en sinnsykt feit plass å drifte som man kan skikkelig trene ferdighetene.

Se bildene så skjønner dere hva jeg mener. PM meg gjerne vis noen vil møtes for å drite litt der. (har btw fått lov av dem som eier anlegget)

Film kommer senere eller i morgen.

Bilder:

Last edited by gspott; 5 May 2008, 12:07.
    Christian Torvetjønn - 85
    Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

Det er fort gjort å bli litt provosert

litt lakk skade på r32'en men...
    Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

Comment

Film

Comment

Originally posted by gspott View Post
        I helge kom vi over en sinnsykt feit plass å drite som man kan skikkelig trene ferdighetene.

Se bildene så skjønner dere hva jeg mener. PM meg gjerne vis noen vil møtes for å drite litt der. (har btw fått lov av dem som eier anlegget)

Haha det er det beste jeg har lest på lenge
        Xray T2 009, Shepherd, Team C TC02, Futaba
        www.adamsracing.co.uk
        sigpic

Comment

Originally posted by Jarlen View Post
          Haha det er det beste jeg har lest på lenge
          jaja...rettet nå, takker.

Comment

Samme sted som disse bildene ble tatt:

Bra film og bilder!
            Masse Tamiya...... DX3.0
            http://www.norcc.com/

Comment

ahh stemmer det. har jo sett dem bildene der..

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Mortenporten.
              Working...
              X