Announcement

Collapse
No announcement yet.

Når får vi se dette i Norge?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Når får vi se dette i Norge?

    Tenkte jeg skulle slenge ut en film. Synes nesten det blir for svært jeg... Ødelegger bilene.

    YouTube - psycho lap
    # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

  • #2
    Det hoppet var litt vel drøyt ja. Må treffe heeelt riktig for å kunne kjøre videre uten problemer på det hoppet der.
    RC Drift Club Norway | LMBK

    Comment


    • #3
      Det var da noe så jævlig og det
      sigpicMorten Nilsen 1989
      Har mye rart innen RC..

      Comment


      • #4
        Tror en smiley rekker for min mening
        O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
        Kthxbye

        Comment


        • #5
          sykt.. men såg litt gøy ut da=)
          likte også den "vegg" svingen..
          Sunnfjord RC Klubb
          Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

          Comment


          • #6
            Originally posted by slr88 View Post
            sykt.. men såg litt gøy ut da=)
            likte også den "vegg" svingen..
            Prøvde en sånn ''vegg'' en gang jeg, med en buggy, ga på for mye så den gikk over kanten og satte seg fast på toppen En VELDIG irriterende dag
            sigpicMorten Nilsen 1989
            Har mye rart innen RC..

            Comment


            • #7
              Så filmen igjen her nå, skikkelig stort hopp fortsatt

              Om jeg skulle kjørt på den banen, tror jeg rett og slett jeg hadde droppet hele hoppet og kjørt på siden
              I allefall til jeg får litt bedre økonomi og kjøreerfaring...
              # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

              Comment


              • #8
                Originally posted by Mariuslk View Post
                Så filmen igjen her nå, skikkelig stort hopp fortsatt

                Om jeg skulle kjørt på den banen, tror jeg rett og slett jeg hadde droppet hele hoppet og kjørt på siden
                I allefall til jeg får litt bedre økonomi og kjøreerfaring...
                Neida, man kjører til det ryker Hadde tatt det hoppet med den nybygde Ultima'n min jeg ^^,
                sigpicMorten Nilsen 1989
                Har mye rart innen RC..

                Comment


                • #9
                  Originally posted by WheelyKing89 View Post
                  Neida, man kjører til det ryker Hadde tatt det hoppet med den nybygde Ultima'n min jeg ^^,
                  Joda, men når det gjelder løp så skal bilen gjerne holde hele løpet også da... Da nytter det ikke å vrake bilen på første runde

                  På det hoppet der, så nytter det ikke feige ut... Bare å tråkke til, og se hvordan det gikk. Å beregne farten må jo være "litt" vanskelig akkurat der.
                  # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Mariuslk View Post
                    Joda, men når det gjelder løp så skal bilen gjerne holde hele løpet også da... Da nytter det ikke å vrake bilen på første runde

                    På det hoppet der, så nytter det ikke feige ut... Bare å tråkke til, og se hvordan det gikk. Å beregne farten må jo være "litt" vanskelig akkurat der.
                    Joda, du sier noe der Tror det er VELDIG vanskelig i starten, men når du lærer deg banen fort nokmklarer du det fint
                    sigpicMorten Nilsen 1989
                    Har mye rart innen RC..

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X