Announcement

Collapse
No announcement yet.

Min Tamiya DF-02 BL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Min Tamiya DF-02 BL

    Tenkte jeg kunne poste ett par videoer av bilen
    Det er en Tamiya DF-02 med børsteløs fra Novak, det er Novak GTB ESC og Novak Velocity 6.5R motor..

    Først en fra jeg var og kjørte idag, spant litt rundt
    YouTube - Brushless Tamiya Df-02 - Sliding

    Så et par litt eldre fra litt grusherjing:
    YouTube - Brushless Tamiya DF-02 2
    YouTube - Brushless Tamiya DF-02 3

    Og en enda eldre en der jeg prøvde å slure litt på en parkeringsplass Litt dårlig det batteriet på den videoen..
    YouTube - Brushless Tamiya DF-02
    AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
    utstyr selges klikk her

  • #2
    Har også ett par bilder av den:


    Her er den utstyrt med RPM felger og Pro-Line Badlands dekk! Den blei litt tungt gira, litt dauere i aksen (i forhold til sånn den vanligvis er), men den kan sikkert gå heftig fort! Men får se om jeg bruker de så masse, for jeg er mest glad i bra aks og spinning og herjing Den ekstra bakkeklaringa var utrolig kjekk da!
    AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
    utstyr selges klikk her

    Comment


    • #3
      såg hard ut den bilen din..
      litt mykere demping hadde sikkert ikke gjort noe..
      jo fart, hopp og sprett på grusen..
      Sunnfjord RC Klubb
      Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

      Comment


      • #4
        Ja veit den hopper og spretter litt Kjøpte harde fjærer til den og heisa den godt opp, tenkte jeg kunne hoppe litt uten at den tok i bakken hele tida, men det hjelper ikke uansett Den er rett og slett for lav.. Det funka bra med de andre hjula jeg har på bilde, men det gikk ut over akselerasjonen..
        AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
        utstyr selges klikk her

        Comment


        • #5
          På tide med noen bilder igjen av DF-02en!!! Som ikke lenger er børsteløs, men utstyrt med litt diverse Traxxas utstyr for å få den vannett til når snøen kommer Det er XL-5 esc (vanntett), 2075 servo (også vanntett), vanntett mottagerboks (......).. Også er det Titan 12T motor... ESC og motor tok jeg ifra Slashen da Slashen fikk VXL, men jeg kunne jo ikke ta servoen og mottagerboksen fra Slashen, så det måtte jeg få tak i utenom Har også tenkt å bruke Badlands dekka i vinter den reima på bildet der batteriet skal være har jeg der for å feste A123 batteriet på 6,6V og 4600mAh.. Syntes den gikk bedre med det enn 7,2V nimh!! Også har jeg fått nytt karosseri

          Har også fått ''sveisa'' bakdiffen med JB-weld, så er klart for noen rimelig breie sladder nå Merka at den tok seg bedre fram også med låst diff..

          Tenker crawler gutta blir misunnelige nå!!! Eller ikke!!
          AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
          utstyr selges klikk her

          Comment


          • #6
            Tok den ut i snøen idag, legger ut ett bilde Det er bare ett tynt lag snø oppå grusen, så merka ikke så veldig forskjell Håper på mer snø nå
            AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
            utstyr selges klikk her

            Comment


            • #7
              Prøvde igjen idag, men idag så gikk ikke bilen fremover! Fant ut at det var motoren (Titan 12T 550) som hadde tatt kvelden, da jeg prøvde med enn annen motor og den snurra som bare det. Vet ikke hvorfor Titanen slutta å gå, merka ingenting da jeg slutta å kjøre igår, og den så helt fin ut.. Men gidder ikke gjøre så mye for å finne ut av det heller.. Satte i en annen motor (Ansmann 19T 540) jeg hadde liggende og kjørte litt..

              Ble egentlig bare ett bilde, og her er det:

              Var kommet en del mer snø, så det var artig å spinne litt rundt, men etterhvert gikk bilen dårligere og jeg kjente også det lukta svidd ESCen var ikke varm men derimot motoren var glovarm og så litt svidd ut inni..

              Så... Må få tak i en ny motor Siden denne så og si brant opp betyr vel det at det var litt tungt for den og jeg må ha en med mere turns
              AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
              utstyr selges klikk her

              Comment


              • #8
                Fått ny motor nå
                AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
                utstyr selges klikk her

                Comment


                • #9
                  Originally posted by quattro1.9tdi View Post
                  Fått ny motor nå
                  Så da grei ut den der Mange turns er det?
                  sigpicMorten Nilsen 1989
                  Har mye rart innen RC..

                  Comment


                  • #10
                    Det er 27turn Akkurat passe for herjing på snø og skare syntes jeg, den har passe krefter på bånn, og den får fart nok på glatt føre Var ute å herja litt idag, artig
                    AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
                    utstyr selges klikk her

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by quattro1.9tdi View Post
                      Det er 27turn Akkurat passe for herjing på snø og skare syntes jeg, den har passe krefter på bånn, og den får fart nok på glatt føre Var ute å herja litt idag, artig
                      Ja 27 turn holder til å herje med ja... Litt for dårlig til fart men ellers grei
                      sigpicMorten Nilsen 1989
                      Har mye rart innen RC..

                      Comment


                      • #12
                        tok du av brushlessen for å ikke ødelegge den i snøen?
                        Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
                        O.sæland hobby

                        Comment


                        • #13
                          Jepp! Ikke bare på grunn av vann, men også for at jeg må ha veldig lett giring når jeg herjer i snøen.. Blir litt tungt med de hjula jeg har på nå, så må ha en motor med relativt lavt turtall
                          AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
                          utstyr selges klikk her

                          Comment


                          • #14
                            Fikk en pakke fra amerika i posten idag Der lå det en liten jekk Legger ut et bilde av jekken med buggyen, er skikkelig kjekk å ha når jeg skal ligge under og skru, eller bytte hjul osv
                            AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
                            utstyr selges klikk her

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by quattro1.9tdi View Post
                              Fikk en pakke fra amerika i posten idag Der lå det en liten jekk Legger ut et bilde av jekken med buggyen, er skikkelig kjekk å ha når jeg skal ligge under og skru, eller bytte hjul osv
                              Sånn jekk skulle jeg hatt og
                              sigpicMorten Nilsen 1989
                              Har mye rart innen RC..

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X