Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kosedag med rc på vestlandet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kosedag med rc på vestlandet

Flott dag på nesjane ved Florø med et variert rc-innhold
    Høyreklikk og lagre som:

Mvh Kåre
    www.skala1.no
    www.sunnfjordrc.no
    Kåre Myklebust - 74 Skala1 - Teknisk Hobby
    DX3R-?-DX6i-Baja 5T-LST2-8ight-EK4-EB4-TA05MS-TA05ifs-MSH protos-Outrage Velocity 50-Trex 500/600E/600N/700N-33% Extra 330S-Ultimate 40S-Katana 50-Jazz 3D-

Hyggelig, trangt og livsfarlig!

Hadde aldri i verden tatt opp heli på den plassen der.. var jo folk "over alt" osv..

men men.. så artig ut. noe for enhver smak
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

Comment

Det ser kanskje ille ut når vi tar opp helikopterene i starten, men vi beveger oss lenger inn i grustaket når vi herjer, og da står de andre igjen der vi starter helikopteret. Alle som var der vet hva dette dreier seg om, og velger risikoen selv. Når det er helikopterflyvning igang så står stort sett det meste annet i ro, men det skjer jo at det er flere i lufta samtidig. Skikkelig område å fly på står forøvrig på ønskelista

Her er litt mer flyvning, høyreklikk og lagre som:

Mvh Kåre
      www.skala1.no
      DX3R-?-DX6i-Baja 5T-LST2-8ight-EK4-EB4-TA05MS-TA05ifs-MSH protos-Outrage Velocity 50-Trex 500/600E/600N/700N-33% Extra 330S-Ultimate 40S-Katana 50-Jazz 3D-

Comment

Kan nevne noen av modellene i videoen også:

Align T-rex 700 nitro
        Thunder Tiger Raptor 50
        Align T-rex 600E
        Outrage G5
        TWM Barbara Jean
        Extra 260 EP, husker ikke merke
        Revo 3.3
        Savage 3.5
        Savage X 4.1
        Hpi Baja 5T

Var kanskje noen flere saker der også, men jeg husker dessverre ikke flere.

Comment

kan også se videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=lnga0u4bjIw#
          husk og klikk watch in hd for bedre kvalitet og større vindu under videoen til høgre.
          Last edited by Kurt-Inge; 30 December 2008, 16:31.
          Mvh Kurt-Inge Furevik

Comment

Originally posted by xilian View Post
            Hyggelig, trangt og livsfarlig!

Hadde aldri i verden tatt opp heli på den plassen der.. var jo folk "over alt" osv..

Jeg vil bare påpeke at vi skal få laget oss noen regler for hvordan dette bør foregå, for vi er nok litt for respektløse her. Av og til ser en seg litt blind, og når noen ikke vil høre så gir en liksom faen etterhvert. Men det holder jo ikke, for det er jo krefter i sving her, og noen må ta ansvar. Vi får nok bli litt strengere, først og fremst på egne sikkerhetskrav. Vi lover å forbedre oss, jeg skal iallefall ta affære både med meg selv og de andre

Comment

Tror nok dere skal lage noen regler litt kjapt, det blir drept folk av rc-heli vært år, og en Rex700 er ikke noe å få i seg....
              Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

Comment

Absolutt enig med deg, og kan si at prosessen er igang. Sikkerhet er min første pri nå, og jeg er i dialog med klubben vår om sikkerhetstiltak. Vi må jo begynne en plass, og det første som må skje er jo at vi roer ned litt og tar et steg tilbake. Dette skal ordne seg

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                Working...
                X