Det ser kanskje ille ut når vi tar opp helikopterene i starten, men vi beveger oss lenger inn i grustaket når vi herjer, og da står de andre igjen der vi starter helikopteret. Alle som var der vet hva dette dreier seg om, og velger risikoen selv. Når det er helikopterflyvning igang så står stort sett det meste annet i ro, men det skjer jo at det er flere i lufta samtidig. Skikkelig område å fly på står forøvrig på ønskelista
Her er litt mer flyvning, høyreklikk og lagre som:
Align T-rex 700 nitro
Thunder Tiger Raptor 50
Align T-rex 600E
Outrage G5
TWM Barbara Jean
Extra 260 EP, husker ikke merke
Revo 3.3
Savage 3.5
Savage X 4.1
Hpi Baja 5T
Var kanskje noen flere saker der også, men jeg husker dessverre ikke flere.
Hadde aldri i verden tatt opp heli på den plassen der.. var jo folk "over alt" osv..
Jeg vil bare påpeke at vi skal få laget oss noen regler for hvordan dette bør foregå, for vi er nok litt for respektløse her. Av og til ser en seg litt blind, og når noen ikke vil høre så gir en liksom faen etterhvert. Men det holder jo ikke, for det er jo krefter i sving her, og noen må ta ansvar. Vi får nok bli litt strengere, først og fremst på egne sikkerhetskrav. Vi lover å forbedre oss, jeg skal iallefall ta affære både med meg selv og de andre
Absolutt enig med deg, og kan si at prosessen er igang. Sikkerhet er min første pri nå, og jeg er i dialog med klubben vår om sikkerhetstiltak. Vi må jo begynne en plass, og det første som må skje er jo at vi roer ned litt og tar et steg tilbake. Dette skal ordne seg
Comment