Announcement
Collapse
No announcement yet.
Parkpilotene - Nye episoder hver uke!
Collapse
X
-
-
Hakking
Hei alle sammen! Takk for at dere titter på Parkpilotene men jeg syns at det hakker noe veldig ved å se videoene fra denne tråden/siden på radiostyrt.no. Det er "smooth"/jevn avspilling ved å spille av direkte fra Youtube istedet...
Nå har jeg testet på minst 4 forskjellige internett-tilbydere, flere forskjellige Windows versjoner og MAC... Fremdeles hakker det. Det samme gjør det via modellflynytt.no
Se heller på Parkpilotenes kanal på Youtube: http://www.youtube.com/parkpilotene
Mvh
Petter
(1/2-part av Parkpilotene)
Comment
-
Går da glatt og fint herOriginally posted by Pettercam View PostHei alle sammen! Takk for at dere titter på Parkpilotene men jeg syns at det hakker noe veldig ved å se videoene fra denne tråden/siden på radiostyrt.no. Det er "smooth"/jevn avspilling ved å spille av direkte fra Youtube istedet...
Nå har jeg testet på minst 4 forskjellige internett-tilbydere, flere forskjellige Windows versjoner og MAC... Fremdeles hakker det. Det samme gjør det via modellflynytt.no
Se heller på Parkpilotenes kanal på Youtube: http://www.youtube.com/parkpilotene
Mvh
Petter
(1/2-part av Parkpilotene)
Sitter på Lyse (altibox) 15/15 og en grei maskin da
Går fint helt opp i 1080 oppløsning og fullskjerm eller som vindu... Ingen problemer med andre ord
| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
Da er ny video ute
Minner også om vår caption contest på facebook, link ligger under videoen
Last edited by Razer; 30 April 2011, 20:55.
Comment
-
Gudene vet hva som har skjedd her. Den var riktig på modellflynytt, og jeg copypastet innlegget derifra.... Tror Youtube drar noen triks nå og da...Originally posted by znaky85 View PostDen filmen har vært før
Tror du har linket til feil video
Comment
-
Herlig, Fink, da treffer vi litt blinkOriginally posted by Finken View PostKuul greie, ble inspirert... bestilte nettopp fly til meg og guttungen, blir parkflyging nå
Kos deg med flyginga!!
Comment
-
Seervideo
Hei Finken. Som Martin sier; kos deg med flyginga. Men ta gjerne noen bilder og kanskje en liten videosnutt av det og send til oss så kan vi bruke deg som en seervideo???Originally posted by Finken View PostKuul greie, ble inspirert... bestilte nettopp fly til meg og guttungen, blir parkflyging nå
Comment
-
-
-
Terje?? Da er det noen som opererer med feil profil! =]Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
- NiceShot.no
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment